سازمان لیگ که در برگزاری «بی‌نظم» مراسم های اختتامیه و اهدا جام قهرمانی ید طولایی دارد و به این رویه عادت کرده است، جشن قهرمانی سوپر جام را آنقدر بد برگزار کرد که «بی‌‎نظمی» شرمنده شد!

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به عنوان قهرمان لیگ برتر نوزدهم و قهرمان جام حذفی شامگاه امروز یکشنبه دیدار سوپرجام فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. عیسی آل کثیر(۶۱) برای پرسپولیس گل زد.

پس از سوت پایان این دیدار تلاش برای فراهم کردن شرایط برگزار جشن قهرمانی آغاز شد اما در همان ابتدا مسئولان برگزاری با یک شوک مواجه شدند چرا که مسئولان ورزشگاه اجازه ندادند سکو داخل زمین تعبیه شود!

* مسئولان ورزشگاه آزادی اجازه ندادند پس از اتمام بازی سکوی قهرمانی در چمن استادیوم قرار بگیرد. همین موضوع باعث مذاکره مسئولان سازمان لیگ با مدیران ورزشگاه شد.

* سکوی قهرمانی با وساطت مدیران فدراسیون در چمن ورزشگاه قرار گرفت تا حاشیه های مربوط به این موضوع با دقایقی جدال به اتمام برسد.

* رضا نقی پور رییس حراست فدراسیون فوتبال از پوشش خبری خبرنگاران ممانعت کرد و آنها را به جایگاه مخصوص خود فرستاد.

* سیامک نعمتی بازیکن مصدوم پرسپولیس با تاخیر در جشن قهرمانی سرخ هاشرکت کرد. او زیر نظر پزشکان به وضعیت کتف آسیب دیده خود رسیدگی کرد.

* بی نظمی در مراسمی دیگر از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دیده شد که طی آن افراد با لباس شخصی زیادی در کنار زمین حضور داشتند اما همچنان از حضور خبرنگاران در تونل ورزشگاه برای پوشش مراسم از نزدیک ممانعت به عمل می آمد.

* مسئولان سازمان لیگ حتی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش را هم برای ایستادن در جایگاه سردرگم کردند و در حالی که وزیر کنار سکو ایستاده بود مسئولان هنوز در حال درست کردن صحنه اهدا جام بودند!

* مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بدون مشکل در جایگاه قهرمانی حضور یافت اما تقی زاده معاون وزیر ورزش نتوانست در این مراسم حاضر شود. مسئولان یگان ویژه مانع از حضور وی در کنار چمن ورزشگاه شدند.

* شهاب الدین عزیزی خادم به همراه جعفر سمیعی در کنار مسعود سلطانی فر حضور داشتند تا جام قهرمانی را به سرخپوشان اهدا کنند.

* مسعود سلطانی فر در هنگام تقدیر از بازیکنان پرسپولیس وقتی با کمال کامیابی نیا مواجه شد از او دلیل بازی نکردنش را جویا شد که کامیابی نیا به پایش اشاره کرد و تاکید کرد که مصدوم بوده است.

* سیامک نعمتی که در دقایق پایانی به بازی آمده بود و به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف خیلی زود تعویض شد، با بستن دستش به گردنش در مراسم اهدا جام شرکت کرد.

* مسعود سلطانی فر و شهاب الدین عزیزی خادم در هنگام حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس از پاسخگویی به خبرنگاران در خصوص آینده تیم ملی ایران و دراگان اسکوچیچ سر باز زدند.

* کریم باقری در اقدامی شایسته جام قهرمانی را از دست بازیکنان گرفت و به سمت سیامک نعمتی رفت که به دلیل بسته بودن دستش نمی توانست جام را در اختیار بگیرد. باقری جام را به سیامک نعمتی داد تا با یک دست بالا ببرد.

* یوژیدار رادوشوویچ که به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود در اردوی پرسپولیس حاضر نیست از سوی مجری مراسم برای دریافت جام دعوت شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.