سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی مقابل تراکتور، پس از مصدومیت هافبک تیمش به او دلداری داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان بازی مقابل تراکتور، پس از مصدومیت هافبک تیمش به او دلداری داد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید تا سرخپوشان تهرانی قهرمان سوپرجام شوند. حاشیه‌‌های بعد از این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* پس از پایان بازی در یک اتفاق عجیب، برای چند دقیقه اجازه نصب سکوی اهدای جام در وسط زمین را به عوامل برگزاری مراسم داده نشد. مسئولان برگزاری در این لحظات با هم اختلاف‌نظر داشتند. در این لحظه مسئولان برگزاری مسابقه، خبرنگاران را به راهروهای پایین ورزشگاه منتقل کردند تا اتفاقات داخل زمین را نبینند.

* بازیکنان پرسپولیس با پوشیدن پیراهن جام قهرمانی در وسط زمین عکس یادگاری می‌گرفتند.

* بعد از گذشت دقایقی و پس از اعتراض خبرنگاران، همچنان به آنها اجازه آمدن به کنار زمین داده نشد تا مراسم اهدای جام را پوشش دهند و پس از اعتراض اصحاب رسانه، خبرنگاران را به سکوها فرستادند.

* در پایان بازی اکبر ایمانی و سعید ایرانخواه دو بازیکن تراکتور تست دوپینگ دادند.

* تیم پزشکی پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بالای سر سیامک نعمتی حاضر شدند و به هافبک سرخپوشان که در دقایق پایانی بازی مصدوم شده بود، دلداری دادند.

* رضا نقی‌پور مسئول حراست فدراسیون فوتبال نیز برای مراسم اهدای جام قصد داشت به داخل زمین برود که با ممانعت ماموران ورزشگاه مواجه شد. این موضوع باعث ناراحتی و قهر نقی‌زاده شد و او ورزشگاه را ترک کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.