سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه پس از راهیابی این تیم به مرحله نهایی دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی از سمتش کناره‌گیری کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه پس از راهیابی این تیم به مرحله نهایی دور انتخابی رقابت‌های جام جهانی از سمتش کناره‌گیری کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبیل معلول سرمربی پیشین باشگاه الدحیل قطر در ماه‌های گذشته تجربه سختی را پشت سر گذاشته و روز گذشته با انتشار پیامی از هواداران فوتبال سوریه خداحافظی کرد. معلول که پیش از این با انتقادات و مخالفت‎هایی از جانب شورای عالی ورزش سوریه مواجه شده بود، گفت: من سرشار از امید برای ایجاد تغییرات بزرگ بودم و باید بگویم خاطرات خوبی در کنار مردم سوریه داشتم اما می‌خواهم این خاطرات خوش خراب نشود و به آنها می‌گویم که فراموشتان نمی‌کنم.

رئیس شورای عالی ورزش سوریه فراس معلا پیش از این انتقاداتی نسبت به معلول ابراز داشته و گفته بود او چیزی به تیم ما اضافه نکرده و شایسته پولی که دریافت می‌کند نیست.

معلول در پاسخ به این ادعا گفت: ۱۵ ماه است که هیچ دریافتی‌ای از تیم ملی نداشته‌ام و فدراسیون به دلیل مشکلاتی که برای انتقال وجه داشته نتوانست مطالبات مرا پرداخت کند. بخش زیادی از دستمزد و همچنین پاداش صعود از مرحله نخست را نتوانستم دریافت کنم و با این وجود می‌خواهم به این همکاری پایان بدهم.

فدراسیون فوتبال سوریه به دلیل تحریم‌های مالی امکان انتقال و دریافت مطالبات خودش از فیفا و AFC پرداخت مطالبات معلول را نداشته و برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی باید به دنبال گزینه جانشین برای این مربی تونسی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.