کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با وجود مصدومیت شدید از ناحیه زانو قصد دارد حداقل یک فصل دیگر بازی کند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با وجود مصدومیت شدید از ناحیه زانو قصد دارد حداقل یک فصل دیگر بازی کند. قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ درباره اینکه مدتی پیش گفته بود دوست دارد در زمین فوتبال خداحافظی کند، اظهار داشت: من قبلاً هم به این موضوع اشاره کرده بودم که می‌خواهم خداحافظی‌ام در زمین فوتبال باشد، ولی متأسفانه مصدومیت باعث شد تا شرایط آنطور که می‌خواهم پیش نرود. من دوست دارم در زمین فوتبال خداحافظی کنم به همین دلیل هدفم این است که یک فصل دیگر بازی کنم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی این موضوع است که بتوانم خیلی زود این مصدومیت را پشت سر بگذارم و تا شروع لیگ برتر به شرایط بازی برسم. من باید از هواداران ذوب‌آهن، سپاهان و مردم اصفهان هم تشکر کنم که در این مدت از من حمایت کردند و امیدوارم جواب محبت‌های آنها را بدهم.

وی در ادامه در مورد شرایط بحرانی ذوب‌آهن در لیگ امسال تصریح کرد: متأسفانه شرایط ذوب‌آهن حاد است، ولی امیدواریم که تیم در آینده نتایج خوبی بگیرد و در نهایت بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم. ما می‌توانیم از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را ببریم و امیدوارم با ماندن در لیگ برتر، در فصل آینده با یک برنامه‌ریزی خوب نتایج مناسبی بگیریم.

بازیکن پیشین تیم ملی راجع به وضعیت مبهم دراگان اسکوچیچ برای ماندن در این تیم گفت: به نظر من قطع همکاری با اسکوچیچ تصمیم درستی نیست، چون ما در مرحله مقدماتی جام جهانی با شرایط سختی صعود کردیم و تیم هارمونی خوبی داشت. اسکوچیچ عملکرد مثبتی در تیم ملی داشت و ما باید این شانس را به او بدهیم که در مرحله بعد هم هدایت تیم ملی را برعهده داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.