در دومین بازی از روز ششمین روز بازی‌های یورو ۲۰۲۰، مصاف تیم‌‌های ملی ترکیه و ولز در نیمه نخست با پیروزی تیم ملی ولز برابر ترکیه خاتمه یافت.

در دومین بازی از روز ششمین روز بازی‌های یورو ۲۰۲۰، مصاف تیم‌‌های ملی ترکیه و ولز در نیمه نخست با پیروزی تیم ملی ولز برابر ترکیه خاتمه یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای روز نخست از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ امشب (چهارشنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در گروه A دنبال شد که در آن تیم‌های ملی ترکیه و ولز در استادیوم المپیک شهر باکو به مصاف هم رفتند و ۴۵ دقیقه نخست نبردشان با پیروزی یک بر صفر ولز مقابل ترکیه خاتمه یافت.

در این بازی ولزی که از بازی اولش مقابل سوئیس یک تساوی گرفته بود، عملکرد و موقعیت‌های به مراتب بهتری داشت که دو تا از بهترین آنها را آرون رمزی بال تیم فوتبال یوونتوس در شرایطی ایده‌آل از دست داد.

از اواسط نیمه اول بازی روند متعادل‌تری به خود گرفت و ترک‌ها با خروج از یک سوم دفاعی خود، میل بیشتری به حمله نشان دادند و یک بار هم دروازه بریتانیایی‌ها را تهدید کردند.

در نهایت اما این تیم ملی ولز بود که قفل دروازه‌‌ها را در دو دقیقه به پایان نیمه اول شکست. این گل روی همکاری همان دو بازیکنی که موقعیت‌های قبلی ولزی را هدر داده بودند به ثمر رسید. گرت بیل با یک پاس هوشمندانه عمقی توپ را از روی سر مدافعان ترکیه داخل محوطه جریمه حریف فرستاد و آرون رمزی پس از مهار زیبای آن با سینه، سنگربان حریف را مغلوب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.