سرمربی تیم ملی مقدونیه می‌گوید اگرچه شاگردانش در اولین بازی خود در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ تن به شکست دادند اما از عملکرد آنها راضی است.

سرمربی تیم ملی مقدونیه می‌گوید اگرچه شاگردانش در اولین بازی خود در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ تن به شکست دادند اما از عملکرد آنها راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایگور آنجلوفسکی، سرمربی تیم ملی مقدونیه پس از باخت ۳ بر یک شاگردانش برابر اتریش در اولین بازی گروه C یورو که یکشنبه شب در ورزشگاه ملی بخارست رومانی برگزاری شد، گفت: ما نزدیک به ۷۰ دقیقه خوب بازی کردیم اما اتریش از نظر فیزیکی تیم به مراتب بهتری از ما بود و روی نیمکتش هم بازیکنان بیشتر و بهتری داشت. با توجه به اینکه این اولین حضور ما در یورو بود، به نظرم این بازی یک تجربه بسیار خوب بود اما وقتی که گل سوم را خوردیم دیگر راهی برای برگشت نبود. به هر حال باختن همیشه حس بدی دارد اما من فقط می‌توانم بگویم که من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و آنها بازنده‌ای سربلند برای این بازی بودند.

سرمربی مقدونیه درباره گلزنی کاپیتان ۳۷ ساله تیمش که دومین گلزن مسن تاریخ یورو شد هم گفت: من برای گوران بسیار خوشحالم چون او گلی تاریخی که اولین گل مقدونیه در یورو بود را به ثمر رساند اما ما حالا باید توجه‌مان را به دو بازی بعدی‌مان معطوف کنیم. من همچنین باید از هواداران‌مان به خاطر جو فوق‌العاده ای که در ورزشگاه ایجاد کردند هم تشکر کنم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که هرگز دست از دویدن نکشید و بسیار قوی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.