دروازه‌بان ۴۳ ساله یوونتوس در آستانه بازگشت به تیم سابق خود است.

دروازه‌بان ۴۳ ساله یوونتوس در آستانه بازگشت به تیم سابق خود است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوئیجی بوفون که قرارداد کنونی‌اش با یوونتوس در پایان ماه جاری میلادی منقضی می‌شود و اخیراً اعلام کرد که با پایان یافتن قراردادش از این تیم جدا خواهد شد، در آستانه بازگشت به پارما قرار دارد، تیمی که ۲۶ سال پیش فوتبال حرفه‌ای‌اش را از آنجا آغاز کرد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات اروپا خبر داد؛ مذاکرات پارما و بوفون در جریان است و این دروازه‌بان ایتالیایی با وجود اینکه بیش از پنج پیشنهاد دریافت کرده که یکی از آنها از جانب بشیکتاش است، علاقه دارد تا به پارما بازگردد که پروژه‌ای جاه‌طلبانه دارد.

در هفته‌های اخیر رسانه‌های مختلف از احتمال پیوستن بوفون به تیم‌هایی همچون بنفیکا، المپیاکوس، مونتزا در سری B ایتالیا (تیم تحت تملک سیلویو برلوسکونی مالک پیشین میلان)، بلننسس (تیم دسته پنجمی پرتغال) و دو باشگاه برزیلی خبر داده‌ بودند. حتی گفته شد که او به پیشنهاد بارسلونا پاسخ منفی داده است.

این دروازه‌بان ایتالیایی فوتبال حرفه‌ای‌اش را در سال ۱۹۹۵ با پارما آغاز کرد و پس از ۶ سال حضور و درخشش در جیالوبلو، در سال ۲۰۰۱ راهی یوونتوس شد و تا سال ۲۰۱۸ در عضویت بانوی پیر بود.

بوفون ۴۳ ساله که تابستان ۲۰۱۸ پس از ۱۷ سال اقدام به ترک یوونتوس کرد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، پس از یک فصل حضور در این تیم فرانسوی به یووه بازگشت و دو فصل دیگر در ترکیب بانوی پیر حضور داشت.

او در این مدت در ۶۸۵ بازی در درون دروازه بانوی پیر ایستاد و به این تیم برای کسب ۲۲ جام از جمله ۱۰ قهرمانی در سری A کمک کرد.

بوفون در فصل اخیر هم تنها در ۱۴ بازی از رقابت‌های مختلف در درون دروازه یوونتوس ایستاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.