تیم ملی فوتبال ونزوئلا در آستانه اولین دیدارش در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ دچار بحران کرونایی شده است.

تیم ملی فوتبال ونزوئلا در آستانه اولین دیدارش در مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ دچار بحران کرونایی شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل‌وهفتین دوره مسابقات جام ملت‌های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه‌ریکا به طور رسمی از ساعت ۱:۳۰ بامداد فردا (دوشنبه) با دیدار دو تیم برزیل و ونزوئلا آغاز می‌شود، اما در آستانه دیدار افتتاحیه این دور از رقابت‌ها، ویروس کرونا اردوی تیم ملی ونزوئلا را به هم ریخته است.

تا بعدازظهر روز شنبه (به وقت محلی) تست کرونای ۱۱ عضو تیم ملی ونزوئلا (۸ بازیکن و ۳ عضو کادرفنی) مثبت اعلام شده و به همین خاطر کادرفنی این تیم مجبور شد در شرایطی اضطراری از بازیکنان جایگزین برای همراهی ونزوئلا در بازی‌های پیش‌رو دعوت به عمل بیاورد.

بازیکنان جدید که از لیگ برتر ونزوئلا انتخاب شده‌اند، در حالی به اردوی تیم ملی این کشور در برزیل ملحق می‌شوند که تست‌های تکمیلی کرونا همچان از بازیکنان ونزوئلا گرفته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بازیکن کرونایی دیگر در ترکیب این تیم وجود ندارد.

این مسابقات ابتدا قرار بود به طور مشترک در دو کشور آرژانتین و کلمبیا برگزار شود که کلمبیا به دلیل ناآرامی‌های سیاسی داخلی از میزبانی این رقابت‌ها کنار رفت و در ادامه آرژانتین نیز به دلیل وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا در این کشور از میزبانی این رقابت‌ها کنار گذاشته شد.

در ادامه کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کنمبول) اعلام کرد مسابقات پیش روی کوپا آمه‌ریکا در برزیل برگزار خواهد شد، کشوری که وضعیت خوبی از حیث مهار بیماری کووید-۱۹ ندارد. پیش از این بحث کنار کشیدن تیم ملی برزیل از این مسابقات نیز وجود داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.