مربی با سابقه فوتبال بحرین ضمن حمایت از بازیکنان تیم کشورش، ایران را تیمی شکل گرفته از بازیکنان حرفه‌ای و ستاره‌ها خواند.

مربی با سابقه فوتبال بحرین ضمن حمایت از بازیکنان تیم کشورش، ایران را تیمی شکل گرفته از بازیکنان حرفه‌ای و ستاره‌ها خواند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد زوید در خصوص عملکرد بحرین در مسابقات انتخابی جام جهانی و از بین رفتن شانس این تیم برای صعود به مرحله بعدی گفت: با نتیجه خوبی کامبوج را شکست دادیم اما در بازی بعدی مقابل ایران با سه گل مغلوب شدیم. ایران تیمی شکل گرفته از ستاره‌ها و بازیکنان حرفه‌ای و لژیونرها است. با توجه به نتایج اخیر و پیروزی عراق و ایران کار ما در این بازی‌ها تمام شد و شانس صعود بحرین از بین رفته اما بازیکنان ما از حضور در این مسابقات استفاده کردند و باید از این تیم حمایت شود.

مربی بحرینی عنوان کرد: این مسابقات با همه نقاط مثبت و منفی برای ما تمام شده و حالا باید به دنبال بررسی و تحلیل عملکرد خودمان باشیم. کار ما برای ساختن آینده از همین حالا شروع می‌شود و می‌توانیم به کسب نتایج و عملکرد بهتر امیدوار باشیم. درست است که نتوانستیم صعود کنیم اما در فوتبال جایی برای ناامیدی نیست. باید به فکر شناسایی نقاط ضعف و استفاده از این تجربه برای آینده باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )