باشگاه الغرافه قطر با اعلام پایان همکاری چهار بازیکن خارجی این تیم برای معرفی رسمی آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی آماده می‌شود.

باشگاه الغرافه قطر با اعلام پایان همکاری چهار بازیکن خارجی این تیم برای معرفی رسمی آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی آماده می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری استاد الدوحه، سفیان هنی بازیکن الجزایری الغرافه به همراه ویلفرد کانون اهل ساحل عاج ، عدلان قدیوره الجزایری و کو جا چول کره‌ای در فهرست خروج این باشگاه قرار گرفته و به دلیل عملکرد دور از انتظاری که در این فصل داشته‌اند از جمع پلنگ‌ها جدا می‌شوند.

جاناتان کوجیا مهاجم ساحل عاجی تنها بازیکن خارجی است که برای فصل آینده در الغرافه حفظ خواهد شد و این تیم با انتخاب سرمربی جدید فهرست مورد نظر کادر فنی شامل ۴ بازیکن خارجی را جذب می‌کند.

به نوشته استاد الدوحه انتظار می‌رود استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید الغرافه باشد که در روزهای آتی رسما به عنوان جانشین یوکانوویچ صرب معرفی خواهد شد.

به گزارش تسنیم با توجه به گزارش‌های متعدد رسانه‌های قطری، مهدی قایدی مهاجم مورد علاقه استراماچونی نخستین بازیکن مدنظر این مربی ایتالیایی برای حضور در قلعه پلنگ‌هاست. در صورت تحقق این انتقال، قایدی پس از مهدی طارمی که از لیگ ستارگان قطر راهی فوتبال اروپا شد دومین صید بوشهری باشگاه الغرافه خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.