پیشکسوت فوتبال ایران با اعتقاد بر توان فنی بالای بازیکنان تیم ملی گفت: بردن عراق بستگی به تمرکز ذهنی بازیکنان دارد.

حسین کلانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره روند نتیجه‌گیری تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: نتایج تیم ملی با آقای اسکوچیچ بسیار درخشان بوده است و این موضوع باعث افزایش روحیه تیم ملی برای صعود مقتدرانه به دور نهایی بازی‌ها شده است.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران افزود: بر هیچکس پوشیده نیست بردن بحرین در منامه کار سختی بود که پس از انقلاب موفق به انجام آن نشدیم. همین برد باعث بازگشت اعتماد به نفس به تیم ملی ایران بود.

وی درباره بازی با بحرین تصریح کرد: این دیدار خیلی سختی است. عراق همواره رقیب سنتی تیم ملی ایران بوده است بازیکنان عراقی شرایط فیزیکی مشابه با بازیکنان ایران دارند. این موضوع کار را قطعاً سخت‌تر از گذشته خواهد کرد اما من فکر می‌کنم توان فنی بازیکن ایران بسیار بالاتر از عراق است و می‌توانیم با داشتن تمرکز روی بازی به برد برسیم.

کلانی راجع به احتمال صعود ایران از گروه خود یادآور شد: قطعاً تیم ملی ایران با بازیکنانی که در کلاس جهانی دارند مدعی صدرنشینی و صعود از گروه خودش است. به نظرم اگر تیم ملی ایران دور از حاشیه و با اطمینان خاطر بیشتر بازی کند عراق را نیز همچون بحرین شکست می‌دهد.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: نتایج آقای اسکوچیچ بسیار خوب بوده است و برای نتیجه‌گیری کاملاً برنامه ویژه در هر بازی دارد. برای بردن عراق همه بازیکنان و حتی اعضای تیم کافی است تمرکز داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.