مهاجم تیم فوتبال بلژیک اعتراف کرد که با روحیه‌ای نه چندان مناسب از شنیدن خبر تلخ بیهوش شدن هم‌تیمی‌اش در اینتر، مقابل روسیه به میدان رفت.

مهاجم تیم فوتبال بلژیک اعتراف کرد که با روحیه‌ای نه چندان مناسب از شنیدن خبر تلخ بیهوش شدن هم‌تیمی‌اش در اینتر، مقابل روسیه به میدان رفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از جالب‌ترین صحنه‌های پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی بلژیک مقابل دانمارک پس از گل اول بازی به وقوع پیوست، زمانی که روملو لوکاکو، مهاجم شیاطین سرخ به سمت دوربین رفت تا با سر دادن فریاد «کریس، کریس، دوستت دارم» به کریستین اریکسن که در بازی قبلی گروه B میان تیم‌های دانمارک و فنلاند دچار ایست قلبی و بیهوش شد بگوید که به یادش است.

ابراز محبت مهاجم اینتر به هم‌تیمی‌اش در اینتر اما به اینجا ختم نشد و او که خودش را دو گله هم کرد، پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، آن را به ستاره دانمارکی‌ها تقدیم کرد.

لوکاکو گفت: واقعاً بابت پیروزی‌مان خوشحالم اما برای من حضور در این بازی واقعاً سخت بود، چون تمام فکر و ذهنم پیش کریستین اریکسن بود. الان هم می‌خواهم این جایزه را به او تقدیم کنم.

مهاجم اینتر در ادامه اعتراف کرد که با روحیه‌ای نه چندان خوب از شنیدن اتفاقی که برای هم‌تیمی‌اش رخ داده بود پا به میدان گذاشته و گفت که چرا این اتفاق برای او این‌قدر تلخ بوده است. وی افزود: من قبل از بازی حتی برای اریکسن گریه کردم. من و او وقت زیادی را [در تمرینات اینتر] با هم سپری می‌کنیم. الان هم تمام فکر و ذهنم پیش او و فرزندانش است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )