سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است که باخت ۳ بر صفر تیمش مقابل بلژیک با توجه به عملکردی که شاگردانش داشتند، عادلانه بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه معتقد است که باخت ۳ بر صفر تیمش مقابل بلژیک با توجه به عملکردی که شاگردانش داشتند، عادلانه بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی روسیه شروع ضعیفی را در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ تجربه کرد. این تیم با وجود برخورداری از امتیازی میزبان در بازی نخست خود برابر بلژیک در شهر سن‌پترزبورگ، در دیداری که شنبه شب برگزار شد با نتیجه ۳ بر صفر به حریف پرستاره‌اش باخت.

استانیسلاس چرچسوف اما این نتیجه را با توجه به عملکرد ضعیف شاگردانش منطقی دانست. او گفت: به نظر من نتیجه بازی عادلانه است. شاید می‌توانستیم با اختلاف کمتری ببازیم اما در نهایت چیزی که باعث شد ببازیم اشتباهات احمقانه خودمان بود.

چرچسوف در افزود: بلژیک تیم قدرتمندی است. ما در چند وقت اخیر ۴ بار مقابل آنها به میدان رفته‌ایم و هرگز نتوانستیم شکست‌شان دهیم. بلژیک که گل اول را زد، روحیه تیم ما تخریب شد و روی عملکرد بازیکنان ما تأثیر منفی گذاشت که من از این اتفاق اصلاً راضی نیستم چون ما باید به جنگیدن ادامه می‌دادیم. تیم ما بازی یکپارچه‌تری را ارائه کرد اما نمی‌دانستیم که چطور باید موقعیت گلزنی خلق کنیم. ضمن اینکه بلژیکی‌ها هم به خوبی توپ را حفظ می‌کردند و یکدیگر را پوشش می‌دادند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.