در ادامه اتفاقات ناگوار روز دوم یورو ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی بلژیک خبر داد که پای هافبک تیمش از دو ناحیه دچار شکستگی شده و بدین ترتیب کاستانیه این رقابت‌ها را از دست داد.

در ادامه اتفاقات ناگوار روز دوم یورو ۲۰۲۰ سرمربی تیم ملی بلژیک خبر داد که پای هافبک تیمش از دو ناحیه دچار شکستگی شده و بدین ترتیب کاستانیه این رقابت‌ها را از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پیروزی ۳ بر صفر شاگردانش برابر بروسیه در بازی دوم گروه B یورو ۲۰۲۰ که این تیم را به صدر جدول فرستاد، درباره این بازی گفت: ما در فاصله‌ای نسبتاً کوتاه (بین ماه مارس سال ۲۰۱۷ تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۹) سه بار با روسیه بازی کرده بودیم. به همین دلیل تا حد زیادی با شیوه بازی این تیم آشنایی داشتیم. سرمربی این تیم در یک بازی از خط دفاعی ۴ نفره استفاده کرد و در دو بازی دیگر از خط دفاعی ۵ نفره. به همین دلیل ما برای هر دو بازی آماده بودیم، بنابراین آرایش تاکتیکی که روسیه با آن به میدان آمد برای ما غافلگیر کننده نبود.

مارتینس افزود: الگوی بازی حریف و تهدیدات اصلی روسیه برای ما شناخته شده بود. مهم نیست که آنها با چه شیوه‌ای بازی می‌کنند چون در هر صورت بازیکنانی مانند جیوبا و گولووین را در ترکیب‌شان دارند که ماهیتی فیزیکی به بازی این تیم می‌دهند.

سرمربی اسپانیایی بلژیک در نهایت به مصدومیت بال راست تیمش تیموتی کاستانیه اشاره داشت و اعلام کرد که بازیکن تیم لسترسیتی که مجبور به ترک زمین بازی شد، دیگر قادر به همراهی شیاطین سرخ در یورو نخواهد بود.

او گفت: واقعاً خبر بدی است اما تیموتی کاستانیه ادامه تورنمنت را از دست داد. تصویربرداری‌های صورت گرفته از پای او نشان می‌دهند که از دو ناحیه شکستگی دارد و حالا باید تحت درمان قرار بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )