سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک پس از شکست مردانش در خانه برابر فنلاند اعتراف کرد؛ اتفاق تلخی که برای ستاره این تیم رخ داد، روحیه هم‌تیمی‌های او را تحت تأثیر قرارداد.

سرمربی تیم ملی فوتبال دانمارک پس از شکست مردانش در خانه برابر فنلاند اعتراف کرد؛ اتفاق تلخی که برای ستاره این تیم رخ داد، روحیه هم‌تیمی‌های او را تحت تأثیر قرارداد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاسپر هیولماند سرمربی تیم ملی دانمارک پس از باخت یک بر صفر شاگردانش مقابل فنلاند در اولین بازی گروه B که تحت تأثیر حادثه شوک‌آور بیهوشی کریستین اریکسن قرار گرفت، گفت: بازیکنان ما از نظر روانی تخلیه شدند. بعد از اتفاقی که افتاد، بازیکنان ما دیگر حال رفتن به زمین را نداشتند اما آنها در کنار یکدیگر استقامت کردند. تجربه وحشتناکی بود. با این حال سعی خواهیم کرد که هر چه زودتر ریکاوری کنیم و تا جای ممکن پیشرفت کنیم. ما حرفه‌ای هستیم. اتفاقی که افتاد را بررسی خواهیم کرد و در کنار هم به کار ادامه خواهیم داد.

یوفا بعد از حادثه‌ای برای اریکسن رخ داد و باعث تعلیق بازی در دقیقه ۴۳ شد، دو گزینه پیش روی دانمارکی‌ها گذاشت. یکی اینکه بازی را از ساعت ۲۳ شنبه شب ادامه دهند و دوم اینکه از ساعت ۱۲ امروز (یکشنبه) ادامه بازی را برگزار کنند.

هیولماند در این باره و اینکه چرا با وجود تخریب روحیه بازیکنانش تصمیم گرفته شد، بازی بعد از یک ساعت و ۴۸ دقیقه از سر گرفته شود هم گفت: ما این تصمیم را گرفتیم، چون برای همه ما سخت‌تر بود که فردا دوباره سوار اتوبوس شویم و به این ورزشگاه بیاییم و قطعاً بازیکنان با تمرکز کمتری به میدان می‌رفتند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به بازی ادامه دهیم.

سرمربی دانمارک در پایان گفت: کریستین بازیکنی فوق‌العاده و حتی انسانی فوق‌العاده‌تر است. ما الان فقط به او و خانواده‌اش فکر می‌کنیم. برای ما دیدن او در آن وضعیت بسیار سخت بود. در زندگی چیزهایی مهمتر از فوتبال هم وجود دارد و سلامت آنهایی که در کنارمان هستند، بسیار مهم است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )