ستاره تیم ملی فوتبال ولز در آستانه بازی با سوئیس در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰گفت که بابت عدم گلزنی‌اش در بازی‌های اخیر ملی نگرانی ندارد.

ستاره تیم ملی فوتبال ولز در آستانه بازی با سوئیس در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰گفت که بابت عدم گلزنی‌اش در بازی‌های اخیر ملی نگرانی ندارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث بیل با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا (شنبه) تیم ملی ولز مقابل سوئیس در هفته اول از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ گفت: بابت انجام اولین بازی‌مان در یورو ۲۰۲۰ هیجان‌زده و به خوبی آماده این بازی هستیم. می‌دانیم که در گروه دشواری قرار داریم اما همان ذهینت همیشگی‌مان را داریم. نقطه قوت ما این است که همیشه مقابل رقبای سرسخت خوب بازی می‌کنیم. می‌دانیم که در مرحله گروهی رقبای سرسختی داریم. سوئیس در جمع ۱۰ تیم برتر رده‌بندی فیفا است، ترکیه حالا قوی‌تر شده و ایتالیا به خاطر تاریخچه‌اش همیشه تیمی سطح بالاست.

بیل که ۱۱ بازی است موفق نشده برای تیم ملی ولز گلزنی کند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در جریان بازی‌های انتخابی و در لیگ ملت‌های اروپا به روش‌های مختلف بازی کردیم. حالا هم باید بازی خودمان را انجام دهیم و نگرانی بابت تیم‌های دیگر نداشته باشیم. می‌خواهم گلزنی کنم، اما اخیراً ۶ یا ۷ پاس‌گل ساخته‌ام و نگرانی بابت گل نزدنم ندارم. اگر پاس گل بدهم یا خلق موقعیت کنم، دیگر نگرانی نخواهم داشت. احساس می‌کنم سرحالم و در بازی‌های پایانی لیگ برتر هم موفق به گلزنی شدم و بازی به بازی بهتر شدم.

ولز در گروه A یورو ۲۰۲۰ با تیم‌های ایتالیا، سوئیس و ترکیه همگروه است و در اولین بازی خود در این رقابت‌ها از ساعت ۱۷:۳۰ فردا (شنبه) در ورزشگاه المپیک شهر باکو به مصاف سوئیس می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.