مربی سابق استقلال با بیان اینکه وحید امیری یکی از بهترین های تیم ملی و باشگاهی کشورمان است، گفت: مصدومیت او باعث شد تا یک بازیکن خوب را ازدست بدهیم.

بهتاش فریبا در گفتگو با خبرنگارمهر در خصوص دیدار برابر کامبوج که روز جمعه برگزار خواهد شد، افزود: بازی برابر کامبوج را باید به راحتی ببریم. این تیم نمی تواند برای ما دردسرساز شود. بنابراین باید با یک چیدمان صحیح و منطقی به یک برد پرگل برابر این تیم که گل های زیادی هم از عراق و بحرین دریافت کرده پایان برسانیم.

بهتاش فریبا درباره آخرین دیدار ایران برابر عراق که حساس ترین بازی هم است گفت: به اعتقاد من عراق به مراتب از بحرین سخت تر و خطرناک تر است. آنها همیشه در سطح ملی و باشگاهی ما را اذیت کرده اند. مدل بازی آنها شبیه به ما است. آنها فیزیکی هستند. ضربات ایستگاهی خوبی می زنند و شوت های از راه دورشان هم بسیار پرقدرت است. بنابراین ما نباید به آنها اجازه زدن شوت دهیم و تا آنجا که می توانیم در نزدیکی های دروازه بر روی آنها خطا نکنیم تا صاحب ضربات ایستگاهی شوند.

وی با ابراز ناراحتی از مصدومیت وحید امیری گفت: به طور حتم یکی از بهترین بازیکنان ایران چه در عرصه ملی و چه باشگاهی وحید امیری است. متاسفانه از مصدومیت او به شدت ناراحت شدم و اعتقاد دارم با شرایطی که دارد به دو بازی آینده ایران نخواهد رسید. اول اینکه برای او آرزوی سلامتی دارم و اعتقاد دارم بازیکنان خوبی هستند که می توانند در دو بازی آینده جانشین امیری آماده باشند.

مربی پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود احتمال دارد اسکوچیچ در مرحله بعد سرمربی ایران نبوده و الان هم در نتایج تیم ملی تاثیرگذار نیست، افزود: الان زمان این صحبت ها نیست و نمی دانم چرا بعضی ها چنین حرف هایی را انجام می دهند. درست است که تیم ملی کشورمان ستاره دارد اما حضور اسکوچیچ کنار زمین تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: اسکوچیچ یک مربی مردمی است. به شهرستان می رود و در آنجا بازیها را می بیند اما ما عادت کرد ه ایم که کسانی را تحویل بگیریم که درشت حرف می زنند و خودشان را بالاتر از دیگران می دانند. اسکوچیچ نقش تاثیرگذاری در تیم ملی دارد و با شرایطی که ما در این مرحله وارد شدیم که تنها یک اردوی کوتاه مدت داشته و بازی تدارکاتی هم انجام ندادیم او توانست در تیم ملی موفق باشد.

بهتاش فریبا در پایان خاطرنشان کرد: مرحله بعد به مراتب تیم ها سخت تر و پرقدرت تر خواهند بود. بنابراین مسئولان فدراسیون فوتبال باید برنامه ریزی دقیقی را انجام داده تا ملی پوشانمان بتوانند با آمادگی کامل در مرحله بعد نمایش قابل قبولی داشته و به جام جهانی صعود کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )