سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: همانطور که مسئولان در کنار زمین از تیم حمایت می‌کنند در پشت صحنه نیز باید حمایت کنند تا بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان گفت: همانطور که مسئولان در کنار زمین از تیم حمایت می‌کنند در پشت صحنه نیز باید حمایت کنند تا بتوانیم موفق باشیم. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین ضیایی بعد از قهرمانی تیم ملی ناشنوایان ایران در مسابقات انتخابی المپیک در آسیا، اظهار داشت: ما در مرحله گروهی با عراق بازی کردیم و می‌دانستیم تیم خوبی هستیم و نباید غافل شویم. از ابتدای بازی خوب شروع کردیم و به دو گل رسیدیم و البته در ادامه بازی چند گل نیز نزدیم. در پایان بازی به دلیل گرمای هوا بچه‌‌ها مقداری کم آوردند و دو گل دریافت کردند.

وی اشاره کرد: بعد از تساوی بازی بچه‌ها به خودشان آمدند و دیدند که حریف را نباید دست کم بگیرند. شروع به حمله دوباره کردیم که توانستیم با پنالتی گل بزنیم و قهرمان شویم. این دو برد مقابل عراق را به تیم ملی بزرگسالان‌مان تقدیم می‌کنم که چند روز دیگر با عراق بازی دارند. انشاالله‌ آنها نیز بتوانند در آن بازی نتیجه لازم را بگیرند.

سرمربی تیم ملی ناشنوایان درباره ادامه همکاری‌اش با این تیم اشاره کرد: همانطور که فدراسیون ناشنوایان تا الان همکاری کرده از اینجا به بعد هم من برنامه‌هایم را می‌دهم و باید حمایت شویم. همانطور که مسئولان در کنار زمین از تیم حمایت می‌کنند در پشت صحنه نیز باید حمایت کنند تا بتوانیم موفق باشیم. باید با تجهیزات کامل خود را آماده المپیک کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )