هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود ابتلا به کرونا این تیم را در جام ملت‌های اروپا همراهی می‌کند.

هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود ابتلا به کرونا این تیم را در جام ملت‌های اروپا همراهی می‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا، لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که سرخیو بوسکتس، هافبک این تیم با وجود مبتلا بودن به کرونا و قرنطینه شدن طی چند روز اخیر، اردوی ماتادورها را ترک نخواهد کرد و در یورو ۲۰۲۰ حضور خواهد داشت.

انریکه درباره تکلیف هافبک بارسلونا در اردوی تیم ملی اسپانیا گفت: در مورد بوسکتس بحث خواستن یا نخواستن برای انتظار جهت بازگشت او مطرح نیست. ما منتظرش خواهیم ماند. او در لیست تیم ما می‌ماند و قطعاً همراه با ما به یورو می‌آید. او کاملاً روبه‌راه است، هیچ گونه علائمی ندارد و می‌تواند تمرین کند. برای او برنامه تمرینی مجزایی داریم و اعضای کادر فنی حواس‌شان به او هست.

در همین حال نشریه مارکا نوشته است که نه تنها هیچ فرد دیگری به فهرست مبتلایان به کرونا در اردوی اسپانیا اضافه نشده است بلکه تمامی شواهد و قراین حاکی از آن است که نتیجه مثبت تست کرونای مدافع این تیم دیه‌گو یورنته هم کاذب بوده است و او خواهد توانست در بازی دوشنبه هفته آینده برابر سوئد، ماتادورها را در اولین هفته از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.