تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در مسابقات جام جهانی لیتوانی نیاز به سیستم آنالیز دارد و درخواست خرید این سیستم را به فدراسیون فوتبال داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی فوتسال ایران در راه آماده سازی جام جهانی فوتسال از امروز چهارشنبه آغاز می‌شود. ایران که از چند ماه پیش حضورش در جام جهانی لیتوانی قطعی شده بود، قصد دارد با بالاترین میزان آمادگی راهی جام جهانی شود.

کسب عنوان سوم در دوره گذشته جام جهانی کلمبیا این انتظار را از تیم ملی ایجاد کرده است که در جام جهانی لیتوانی حداقل همان عنوان را تکرار کند.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برنامه‌هایش را برای آماده سازی تیم ارائه کرده است. وی، محمد کشاورز کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال که نقش پررنگی در موفقیت این تیم در جام جهانی کلمبیا داشت را به همکاری دعوت کرده است اما این بار در پُست مربیگری.

‌محمد کشاورز کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال

کشاورز که فصل گذشته هدایت تیم باشگاهی راگا را در لیگ برتر فوتسال ایران بر عهده داشت، به درخواست حضور در تیم ملی پاسخ مثبت داده است و احتمالاً از امروز در کنار دیگر مربیان تیم ملی (رضا حیدریان، میشل پطروس، جلیل دوران) کارش را آغاز می‌کند.

درخواست دیگر ناظم الشریعه از فدراسیون فوتبال، خرید یک سیستم آنالیز بوده است تا بر اساس آن به تحلیل و آنالیز تیم‌های رقیب بپردازد و راه را برای کارهای فنی تیم ملی هموار کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص گفت: در این خصوص با آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم. او خودش هم موافق تهیه این سیستم آنالیز بود. اگر بتوانیم آن را تهیه کنیم شاید گام بلندی برای پیشرفت فوتسال کشورمان برداشته شود.

مسابقات جام جهانی فوتسال شهریور و مهر امسال در لیتوانی برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در ۶ گروه با هم رقابت خواهند کرد.

اسامی کشورهای راه یافته به نهمین دوره مسابقات جام جهانی به این ترتیب است:

اروپا: اسپانیا، پرتغال، صربستان، لیتوانی، قزاقستان، روسیه و جمهوری چک

آمریکای لاتین: آرژانتین، برزیل، پاراگوئه و ونزوئلا

آمریکای شمالی و مرکزی: آمریکا، گواتمالا، پاناما و کاستاریکا

اقیانوسیه: جزایر سلیمان

آفریقا: مراکش، مصر و آنگولا

آسیا: ایران، ژاپن، ازبکستان تایلند‬و ویتنام

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.