رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: مشکلات و ایرادهایی که برای قبول مسئولیت در فدراسیون داشتم برطرف شد و هفته آینده به فدراسیون خواهم رفت.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: مشکلات و ایرادهایی که برای قبول مسئولیت در فدراسیون داشتم برطرف شد و هفته آینده به فدراسیون خواهم رفت. جلال چراغپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اینکه قرار است از هفته آینده کار خود در کمیته آموزش فدراسیون فوتبال شروع کند، اظهار داشت: پس از مصاحبه قبلی که با تسنیم داشتم، از روابط عمومی فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و گفتند به دلیل مشغله کاری و برنامه‌های تیم ملی کارها در فدراسیون زیاد است و از من دعوت کردند که هفته بعد به فدراسیون بروم. من هم پذیرفتم و قرار است هفته بعد جلسه حضوری داشته باشیم.

وی در مورد صدور حکمش در کمیته آموزش عنوان کرد: در این زمینه هم صحبت شد و گفتند حکم من آماده و قرار است به صورت حضوری و در جلسه‌ای این حکم به من داده شود. حکم من «ریاست کمیته آموزش» است و موضوع «سرپرستی» که در گفت‌و‌گوی قبلی مطرح کرده بودم، حل و خدا را شکر کلمه منحوس سرپرستی برداشته شد! (با خنده)

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه حضوری صحبت‌هایی مطرح خواهم کرد. باید خط و خطوط دپارتمان و کمیته آموزش مشخص شود. در این خصوص طبق قوانین فیفا مطالبی وجود دارد که صحبت می‌کنیم و در این مورد هم توافق خواهیم کرد.

چراغپور در ادامه گفت: با دو مسئله مشکل داشتم که برطرف شد. اول اینکه با من تماس نگرفته بودند که این موضوع را قبول کردند و قانع شدم. دوم هم بحث سرپرستی بود و آن هم حل شد و حکمم به ریاست تغییر یافت. اگر قرار است بعد از ۲۲ سال کار کنم، با اختیارات سرپرستی نمی‌توانم. حالا رودررو می‌روم و صحبت می‌کنم. دوست دارم این کار را انجام دهم. خودم در این سال‌ها به آموزش، روش، سیستم و ... انتقاد کردم، حالا که از من خواستند نمی‌توانم بگویم نمی‌آیم و مخالف حرف‌‌های خودم هستم. حالا اگر یک بذر خوب داشته باشید،‌ باید یک زمین خوب هم داشته باشید. پس مجبورم وسواس به خرج بدهم، چون در تمام این سال‌ها یک‌بار فرصت به من رسیده است. همانطور که پس از ۲۲ سال به سراغ من آمدند. اگر بد کار کنم مردم می‌گویند این همه انتقاد این بود؟! آن وقت من چه بگویم؟ بگویم بذر را کاشتم ولی زمینش خراب بود، مردم می‌گویند خُب نمی‌رفتی!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.