مربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از حاشیه هایی که پس از دربی برای این تیم ایجاد شده است گفت: باید جنبه باخت خود را بالا ببرند و هر شکستی را تقصیر وزیر و وکیل نیندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر یک پرسپولیس مقابل شاهین بندر عامری در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: از مردم خونگرم بوشهر تشکر می‌کنم. از هواداران پرسپولیس در اینجا بسیار ممنونم. از لحظه ورود تیم به بوشهر لطف آنها به ما قابل ستایش است.

مربی‌تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اگر به عقبه فوتبال در بوشهر برگردیم می‌بینیم هم ما و هم فوتبال این شهر از یک جا هستند. ما از یک خانواده ایم. همیشه حس برادری و مودت بین دو باشگاه پرسپولیس و شاهین بوده است.

وی درباره عملکرد دو تیم در این دیدار تصریح کرد: تیم شاهین بندر عامری قابل احترام است. طبیعی است زمانی که مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کنید چنین عملکردی داشته باشند. آنها با توجه به بازیکنان سرعتی می‌خواستند انتقال سریع از دفاع به حمله داشته باشند. برایشان در لیگ دسته دوم آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطهری ادامه داد: تیم ما تمام انرژی خودش را برای دربی گذاشته بود. پنج بازیکن اصلی خودمان را نداشتیم. مثل همیشه که خودمان را به حریف دیکته می‌کنیم در نیمه دوم هم این کار را با استفاده از کانال‌های کناری زمین انجام دادیم و به برتری هم رسیدیم.

او درباره عملکرد سرخپوشان تاکید کرد: ما پنجم خرداد سال پیش بعد از کرونا کار خودمان را شروع کردیم. در این یک سال همواره بازی و سفر کرده ایم. می‌دانید اصلا استراحت نکردیم. در مجموع از نتیجه و نوع بازی تیم راضی هستیم.

مطهری راجع به حاشیه‌های چند روز اخیر و صحبت‌هایی که در یک برنامه تلویزیونی انجام شد گفت: سر لوحه کارمان اخلاق مداری است. از مدیر تا بازیکن سعی کردیم همیشه حرفه ای رفتار کنیم و متعهدانه راه خودمان را برویم. در برنامه تلویزیونی دوشنبه شب هم آقای پیروانی باز هم نشان داد از تیم دفاع می‌کند. فقط امیدوارم به بزرگترها احترام بگذاریم. این بازی‌ها می‌آید و می‌رود. باید حرمت‌ها حفظ شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: مهم این است که جوانمردانه رقابت کنیم. متأسفانه یکسری مربیان و بازیکنان هستند که به نظرم باید جنبه باخت خود را بالا ببرند و هر شکستی را تقصیر وزیر و وکیل نیندازند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )