هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: تغییر نتیجه بازی ما برابر سایپا کاملاً غیرمنطقی است، چرا که ما روی مسائل فنی حریف را شکست دادیم.

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: تغییر نتیجه بازی ما برابر سایپا کاملاً غیرمنطقی است، چرا که ما روی مسائل فنی حریف را شکست دادیم. رضا حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اشتباهی که در تعویض‌های پیکان در بازی با سایپا رخ داد، گفت: من و علیرضا کوشکی در دقیقه ۷+۹۰ وارد زمین شدیم و نمی‌دانستیم که پیکان فقط می‌تواند یک تعویض در آن لحظه انجام دهد. روی نیمکت ما هم کسی از این موضوع اطلاع نداشت، چرا که در غیر اینصورت قطعاً یک نفر از ما وارد زمین می‌شد. این اشتباهی است که از سوی ناظر بازی و داور چهارم سر زده است و ما بی‌تقصیر هستیم.

وی در واکنش به ادعای باشگاه سایپا مبنی بر تغییر نتیجه این بازی، تصریح کرد: تغییر نتیجه بازی ما برابر سایپا کاملاً غیرمنطقی است. ما روی مسائل فنی حریف را شکست دادیم. من و کوشکی هم بعد از آمدن به زمین تأثیری روی بازی نداشتیم و بعید هم می‌دانم که نتیجه بازی تغییر کند. وقتی اشتباه از طرف گزارش داوری و ناظر مسابقه صورت گرفته است، دلیلی ندارد تیم ما جریمه شود. ما این بازی را فوتبالی بردیم و تخلف بزرگی هم صورت نگرفته است. این یک اشتباه ساده بود.

هافبک تیم فوتبال پیکان در مورد اعتراض کادر فنی و بازیکنان سایپا به پنالتی گرفته شده برای پیکانی‌ها خاطرنشان کرد: پنالتی که کاملاً درست بود و مدافع سایپا بازیکن ما را گرفت و خطا انجام داد. در ضمن ما از لحاظ فنی تیم برتر زمین بودیم و استحقاق گرفتن سه امتیاز را داشتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.