سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ درباره آقای گلی آرتم جیوبا و غیبت سردار آزمون در بازی پایانی فصل جاری لیگ برتر روسیه صحبت کرد.

سرمربی زنیت سن‌پترزبورگ درباره آقای گلی آرتم جیوبا و غیبت سردار آزمون در بازی پایانی فصل جاری لیگ برتر روسیه صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ، سرگئی سماک در واکنش به این پرسش که آیا زنیت به طور هدفمند در برابر تامبوف برای آقای گلی آرتم جیوبا و شکستن رکورد گلزنی‌اش بازی کرد، اظهار داشت: نه، هدفمند نبود. جیوبا این فرصت را داشت از سردار آزمون پیشی بگیرد. البته در برخی لحظه‌های بازی برای بازیکنانی تلاش کردیم که نیازمند گلزنی بودند. خیلی خوشحالم که جیوبا با زدن ۴ گل توانست آقای گل لیگ برتر روسیه شود و رکوردش را بشکند.

سرمربی زنیت درباره دلیل غیبت تمامی بازیکنان خارجی زنیت در بازی برابر تامبوف گفت: این به دلیل برگزاری آخرین بازی زنیت در خارج از خانه بود و به آنها استراحت داده بودیم. بسیاری از لژیونرهای زنیت در جاهای دوری زندگی می‌کنند و پروازها زمان زیادی طول می‌کشید. باید محدودیت‌های ویروس کرونا و قرنطینه را هم در نظر می‌گرفتیم. وقتی فرصتی پیش آمد تا استراحت بیشتری کنند این کار را انجام دادیم.

تیم زنیت سن‌پترزبورگ با ۶۵ امتیاز قهرمان فصل جاری لیگ برتر روسیه شد.

در رده‌بندی گلزنان لیگ برتر روسیه آرتم جیوبا مهاجم زنیت با ۴ گلی که برابر تامبوف زد ۲۰ گله و آقای گل شد و سردار آزمون با ۱۹ گل در رده دوم جای گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )