سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به شدت از کیفیت زمین چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به شدت از کیفیت زمین چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری تیمش پس از دیدار مقابل نساجی اظهار داشت: تیم ما بازی را خوب شروع نکرد و همین موضوع باعث شد با اشتباه دروازه‌بان‌مان یک گل دریافت کنیم. در انتها بازی با همان یک گل به پایان رسید. تیم‌ها موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردند. باکیفیتی که چمن ورزشگاه شهیدوطنی دارد بازی کردن سخت می‌شود، ضمن اینکه کیفیت چمن اینقدر خراب بود که کار برای همه دشوار می‌شد. نمی‌دانم چرا برای هواداران و علاقه‌مندان فوتبال در استان مازندران یک ورزشگاه خوب نمی‌سازند. آنقدر گرانول در زمین ریخته بودند که نمی‌توانستیم فوتبال بازی کنیم.

وی ادامه داد: شرایط زمین از قبل خیلی بدتر شده بود. لیاقت مردم استان مازندران است که زمین بهتری داشته باشند. سال گذشته هم روی یک اشتباه داوری بازی را واگذار کردیم و امسال هم با اشتباه کمک داور بازنده شدیم. بازیکن شماره ۸۸ حریف باید اخراج می‌شد. بازی را باختیم، اما تیم بازنده نبودیم، چون گل‌مان را زدیم و کمک داور به اشتباه گل ما را آفساید اعلام کرد. این کمک داور در بازی با گل‌گهر سیرجان هم یک اشتباه علیه تیم ما داشت و پنالتی را که دروازه‌بان ما مهار کرده بود، تکرار کرد. امروز هم یک گل سالم ما را مردود اعلام کرد. کمک داور در حد این بازی و بازی‌های سطح بالای لیگ برتر نیست. نمی‌دانم افشاریان چه می‌خواهد بکند و امیدوارم تغییر و تحولات خوبی ایجاد کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: ما منتظر هستیم تا کمک داور بازی امروز محروم شود. او باعث شکست تیم ما شده است. ما با مساوی شرایط‌مان در جدول بهتر می‌شد، اما به اشتباه کمک داور باختیم و کار برای‌مان سخت شد. چند هفته است که فروزان را نداریم و امروز هم با اشتباه قطعی دروازه‌بان‌مان بازنده شدیم، وگرنه شرایط فرق می‌کرد.

نکونام یادآور شد: چند فرصت خوب هم داشتیم، اما فکر می‌کنم روز خوب میرزازاد بود؛ من خودم او را از ملوان به نساجی آوردم. زمانی که این کار را کردم هیچکس فکر نمی‌کرد چنین بازیکنی باشد، اما او امروز نساجی را نجات داد. اشتباه کمک داور و عملکرد خوب دروازه‌بان حریف موجب شد تا ما امروز سه امتیاز را در اینجا جا بگذاریم، اما تیمم تلاش کرد. چند بازیکنم خوب نبودند، البته بازی در چنین زمینی واقعاً سخت است. هر تیمی که به قائمشهر می‌آید شرایط بسیار دشواری دارد. نساجی تیم خوب و منسجمی است و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد.

وی درباره رفتار هواداران نساجی پیش از شروع این مسابقه، تصریح کرد: از هواداران تشکر می‌کنم. این لطف خدا است که مردم به من لطف دارند. خدا را شکر می‌کنم توانستم کاری در قائمشهر بکنم که لطف مردم شامل حالم شود. این تیم تیمی است که باید کنارش باشید تا شرایطش را درک کنید. من همیشه حس خاصی به نساجی داشته‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.