سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در ۲۰ دقیقه ابتدایی فوق‌العاده و بالاتر از سطح تصورم ظاهر شدیم و فوتبالی بالاتر از سطح ایران و آسیا بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در ۲۰ دقیقه ابتدایی فوق‌العاده و بالاتر از سطح تصورم ظاهر شدیم و فوتبالی بالاتر از سطح ایران و آسیا بازی کردیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پیش از صحبت‌هایم به نکونام بابت داشتن یک تیم باکیفیت تبریک می‌گویم. آنها نشان دادند که من دیروز واقعیت را گفتم و اعتقاد دارم فولاد بهترین تیم ایرانی در آسیا از نظر کیفیت بود. برای نکونام و مجموعه فولاد در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی سخت، پرفشار و پرتنشی بود و هر دو تیم فیزیکی بازی کردند. روز گذشته هم گفته بودم که شاید بازی باکیفیتی را شاهد نباشیم، اما بسیار تاکتیکی خواهد بود. شروع بازی برای ما فوق‌العاده بود. از روزی که آمده‌ام این بهترین شروع ما بود. در ۲۰ دقیقه ابتدایی فوق‌العاده و بالاتر از سطح تصورم ظاهر شدیم و فوتبالی بالاتر از سطح ایران و آسیا بازی کردیم.

الهامی تصریح کرد: فولاد در نیمه دوم به ما فشار آورد. این تیم، تیمی نیست که به راحتی ببازد. سخت‌ترین کار در لیگ برتر ایران بردن فولاد در خانه خودت است، شما می‌توانید این تیم را در اهواز و رشت شکست دهید ولی در بیرون از خانه بهترین نتایج در دو سال اخیر را فولاد گرفته است. این پیروزی را از طرف خودم و کادر فنی و بازیکنان به هواداران تقدیم می‌کنیم که سال سختی را پشت سر گذاشتند. کم‌کم مزه راحت‌شدن را متوجه شدند و بدون استرس بازی را دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی افزود: روزی که به این تیم آمدم گفتم که هنوز به جدول وارد نشدیم و فکر می‌کنم امروز وارد جدول شدیم و تازه جنگ بقا از امروز شروع شد. از الان دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم، شرایط جدول طوری است که سایر تیم‌ها هم می‌توانند امتیاز بگیرند و به ما برسند. از بازیکنان تشکر می‌کنم و هرچقدر از معرفت آنها بگویم کم گفته‌ام. در حال حاضر هم که به عنوان مربی تیم پیروز صحبت می‌کنم، اول دعای هواداران بوده و دوم هم زحمات بازیکنان است که خیلی زحمت کشیدند. من کمترین نقش را در این پیروزی داشتم و چون جزو این تیم هستم افتخار می‌کنم که مربی نساجی‌ام.

الهامی در خصوص اینکه نکونام داوری را مقصر شکست تیمش دانسته است، تصریح کرد: نمی‌توانم درباره تیم حریف نظر بدهم، درباره نکونام اگر حرفی بخواهم بزنم، این است که او یک مربی باکیفیت و توانمند است. فولاد هم یک تیم بسیار خوب و باکیفیت است. در بازی‌ قبل، بازی با پرسپولیس و سپاهان هم درباره داوری صحبت نکردم. درباره داوری بازی با فولاد هم صحبت نمی‌کنم تا فیلم بازی را ببینم ولی چون بازی سختی بود فکر می‌کنم قضاوت داور هم خوب بود.

وی در واکنش به این موضوع که نساجی پس از حضور او به عنوان سرمربی ۶ بازی انجام داده و ۴ پیروزی و ۲ شکست مقابل پرسپولیس و سپاهان کسب کرده است، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم نتایج تیم ما بیشتر به دعای خیر هواداران ما برمی‌گردد و در وهله بعدی فعل خواستن را بازیکنان صرف کردند و بچه‌ها با ما همکاری کامل داشتند و همینطور آقای حدادیان مالک و هیئت مدیره باشگاه زحمت می‌کشند. وقتی یک تیم توانمندی‌اش به این مقدار باشد راه درستی در پیش دارد و جا دارد از آقای جلالی و فاضلی تشکر کنم که زحمات آنها امروز به بار نشسته است.

سرمربی نساجی درباره وقفه ۳۰ روزه لیگ و اینکه بازی تیم‌های پایین جدول برابر نیست، عنوان کرد: در این خصوص من با مسئولان سازمان لیگ صحبت کردم، بیشترین ضرر را تیم ما کرده است، الان ما ۳۴-۳۵ روز باید به استراحت برویم، تیم ما تازه به هارمونی رسیده بود. از طرف دیگر هم باید به سازمان لیگ حق بدهیم بحث تیم ملی است. یک نگرانی که ما داریم این است که تیم‌ها بعد از ما بازی می‌کنند. امروز با فولادی بازی کردیم که ۱۹ بازی کرده و به خاطر مسابقات آسیایی خستگی آنها مشهود بود. اگر الان با این فشردگی مسابقات بازیکنانی مثل ترابی، امیری یا بازیکنان فولاد را به تیم ملی دعوت کنیم امکان مصدومیت‌شان وجود دارد و تیم‌ ملی‌مان ضرر می‌کند. این فشردگی مسابقات باعث می‌شود که مسابقات هم بی‌کیفیت شود. بازی‌های سختی هم در این زمان برگزار می‌شود. باید فکری شود چون جان بازیکنان هم ارزش دارد چون بازیکنی اگر الان مصدوم شود شاید فصل را از دست بدهد و در آینده‌اش تاثیر داشته باشد. امروز از خستگی فولاد بیشترین استفاده را بردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.