مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که مشکل تیمش در هفته‌های اخیر بیشتر ذهنی و باوری بوده است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که مشکل تیمش در هفته‌های اخیر بیشتر ذهنی و باوری بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین پیروانی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل تراکتور در هفته بیست‌و‌سوم اظهار داشت: عید سعید فطر را به همه مردم عزیز کشورم تبریک می‌گویم. خدا را شکر فرصتی پیش آمد که به شهر خوب تبریز سفر کنم. دو سال قبل در خدمت مردم خوب و مسئولان خوب تبریز بودم. خاطرات خیلی خوبی برای من زنده شد. امیدوارم همیشه مردم و تیم این شهر موفق باشند. ما هفته‌های خوبی را پشت سر نگذاشته بودیم به لحاظ فوتبالی و مسائل حاشیه‌ای. به دنبال این بودیم که از آن جو خارج شویم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در ادامه افزود: یک تشکر ویژه می‌کنم از بازیکنان‌مان. در نیمه دوم شرایط ویژه‌ای رقم خورد و ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. فکر می‌کنم کسب یک امتیاز برای تیم ما که چند هفته‌ای بود نتایج خوبی نگرفته بودیم، یک استارت جدید است که دوباره برگردیم به تیم خوبی که از ما هواداران به حق انتظار دارند و آنها را راضی کنیم.

وی در مورد موقعیت‌های فراوانی که تیم صنعت نفت از دست می‌دهد، گفت: این مشکلی است که کادر فنی به آن اشراف دارد. معمولاً گفته می‌شود تیمی که ایجاد موقعیت می‌کند، مشکل تاکتیکی ندارد. به نظرم مشکل ما بیشتر ذهنی و باوری بود و امروز هم نتوانستیم چند موقعیت را تبدیل به گل کنیم. ان‌شاءالله با گلی که در دقایق پایانی زدیم این مشکل برطرف خواهد شد. من امیدوارم با تمرین بیشتر و صحبت این مشکل هم حل شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.