نود و پنجمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حساس‌ترین دیدار هفته بیست و سوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه ۲۴ اردیبهشت بین تیم های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیامک‌نعمتی، وحید امیری، سید جلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر.

ترکیب استقلال:

رشید مظاهری، محمد نادری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، مهدی قایدی، وریا غفوری، ارسلان مطهری و هرویه میلیچ.

جدال دو تیم در شرایطی آغاز شد که برای سومین دربی پیاپی تماشاگری در ورزشگاه حضور نداشت. آبی ها بازی را شروع کردند اما این پرسپولیس بود که پرس را روی بازیکنان حریف گذاشت و اجازه نداد آبی ها حملاتشان را آغاز کنند.

دقیقه ۳ : مهدی قایدی درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و قصد عبور از دو مدافع این تیم را داشت اما نتوانست در این کار موفق باشد اما به دلیل برخوردی که با بازیکن پرسپولیس داشت روی زمین افتاد.

دقیقه ۵: استقلال حملات پرتعدادی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کرد و این تیم را تحت فشار قرار داد. شوت امیرارسلان مطهری را حام لک برگرداند و در برگشت قایدی ضربه ای را به سمت دروازه زد که به بیرون رفت.

دقیقه ۹ : پرسپولیس که از زیر حملات استقلال خارج شده بود بازی را در اختیار گرفت و چند حمله را روی دروازه حریف پی ریزی کرد. البته دفاع پرتعداد استقلال اجازه نداد که سرخپوشان خطر جدی را روی دروازه رشید مظاهری ایجاد کنند.

دقیقه ۱۵: خطاهای پرتعداد بازیکنان استقلال روی بازیکنان حریف باعث سوت های زیادی اکبریان شد که این امر مورد اعتراض کادر فنی استقلال قرار گرفت.

دقیقه ۲۵: دو تیم در دقایق میانی نیمه اول نمایش آرامی داشتند و سرعت بازی را کم کردند. با این حال میل تهاجمی و رسیدن به گل در هر دو تیم وجود داشت. در این دقیقه مهدی ترابی با نفوذ به پشت محوطه جریمه استقلال ضربه فنی را به سمت دروازه زد که با اختلاف بسیار اندکی به بیرون رفت.

* دقیقه ۲۹: استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که در رفت و برگشت تا پشت محوطه جریمه پرسپولیس آمد اما ضربه ارسلان مطهری را حامد لک مهار کرد.

دقیقه۳۱ : شهریار مغانلو که در این دیدار با مدافعان استقلال درگیری فنی زیادی داشت به خاطر خطا روی مسعود ریگی از داور کارت زرد گرفت. این اولین اخطاری بود که در این دیدار به بازیکنان دو تیم داده شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )