باشگاه استقلال در آستانه دربی روز جمعه از داور بازی خواست که قضاوتی عادلانه داشته باشد تا خاطرات منفی از ذهن‌ها خارج شود.

باشگاه استقلال در آستانه دربی روز جمعه از داور بازی خواست که قضاوتی عادلانه داشته باشد تا خاطرات منفی از ذهن‌ها خارج شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه استقلال، با نزدیک شدن به دربی پایتخت، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

«مجموعه کادر فنی استقلال به واسطه تأکیدات چندباره از سوی آقای فرهاد مجیدی، در جریان بازی‌ها کمترین میزان اعتراضات را به داوران دارد و همه تلاش مجموعه استقلال حفظ آرامش برگزارکنندگان مسابقات بوده و هست. با این حال می‌بینیم که این روش اتخاذشده از سوی باشگاه استقلال منجر به تضییع حقوق این تیم شده است و آخرین مثال آن در بازی با ذوب‌آهن قابل مشاهده است.

بار دیگر تأکید می‌شود که مجموعه کادر فنی و نیمکت تیم استقلال نشان داده‌اند اهل شلوغ‌کاری و تحت تأثیر قرار دادن داور نیستند و انتظار می‌رود که داور دربی بی‌توجه به فضاسازی نیمکت‌ها و سکونشینان قضاوتی عادلانه از خود نشان بدهد.

تنها خواسته هواداران باشگاه استقلال که خواسته‌ای منطقی است، قضاوتی عادلانه و بی‌طرفانه از سوی آقای محمدرضا اکبریان است و امیدواریم که داور مسابقه در دربی بهترین قضاوت را از خود به نمایش بگذارد و خاطرات منفی گذشته را از اذهان پاک کند».

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )