سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نسبت به حواشی بعد از دیدار این تیم مقابل استقلال واکنش نشان داد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان نسبت به حواشی بعد از دیدار این تیم مقابل استقلال واکنش نشان داد. رسول کربکندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال که با برتری دو بر صفر تیم اصفهانی همراه بود، اظهار داشت: بعد از ۲۵ روز که ما بدون مسابقه بودیم، باید با استقلالی بازی می‌کردیم که در رقابت‌های آسیایی موفق بوده است. در این فاصله چند مرحله اردو را برگزار کردیم اما بازی تدارکاتی خیلی خوبی نداشتیم، چون با وضعیت کرونا آوردن تیم‌ها برای بازی دوستانه خیلی سخت بود.

وی افزود: با این وجود مجتبی حسینی صبح و بعدازظهر با تیم تمرین کرد و سعی داشت با مشکلاتی که از حیث غیبت برخی بازیکنان دارد روی سایر نفراتش تمرکز کند. ما می‌دانستیم استقلال بعد از حضور در آسیا خسته است و چند بازیکن این تیم نیز آسیب‌دیده هستند. ماهم حدادی‌فر و محمدی مهر که از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار ما هستند را به دلیل مصدومیت و محروم در اختیار نداشتیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: تفکر این بود که مقایل استقلال ابتدا تیم گل نخورد اما در دقیقه ۶ گل زدیم و به ناچار تیم عقب نشست. حسینی به دفاع تیمی اعتقاد زیادی دارد و فکر می‌کنم در این کار موفق بودیم. تیم ما با وجود اینکه در ۲۰ دقیقه آخر زیر فشار زیادی بود اما با انگیزه جنگید و موفق شد نتیجه را حفظ کند.

وی درباره اینکه صالح مصطفوی مربی استقلال در مصاحبه‌ای گفته «مسائل ماورایی باعث شد مقایل ذوب‌آهن پیروز نشویم» عنوان کرد: اگر کسی اعتقاد دارد ماورایی بوده باید بگویم وقتی تیمی در دفاع تجمع می‌کند، تیم‌های ما راه باز شدن این تجمع را بلد نیستند و به وهمیات می‌پردازند. تیم ما حریف را مجبور کرد که فقط به دنبال سانتر باشد، علاوه بر این دروازه‌بان ما نیز مقابل استقلال عالی بود و همه توپ‌ها را دفع کرد.

کربکندی تاکید کرد: به هیچ وجه نمی‌توان با این حرف‌های غیرواقع و غیرحرفه‌ای زحمت کادر فنی و بازیکنان یک تیم که جانانه جنگیده است را لوث کرد. تیم ما زحمت کشید و ۳ امتیاز خیلی حساس را گرفت. نساجی بازی‌اش را برده بود و ما دوباره به رده پانزدهم بازگشته بودیم، بنابرین به امتیاز احتیاج داشتیم تا در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم. فکر می‌کنم تیم با این پیروزی اعتماد به نفس خوبی پیدا کرد و این انرژی می‌تواند در ادامه راه خیلی به ما کمک کند.

سخنگوی ذوب‌آهن درباره اینکه نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال معتقد بوده مربی ذوب‌آهن جملاتی را به کار برد که باید اخراج می‌شد، گفت: درباره جملاتی که گفته می‌شود، من در ورزشگاه نبود و چیزی نشنیدم. هنر یک مربی این است که تیمش را هدایت کند. درباره بحث داوری اما اینقدر در این فصل ما از داوری لطمه خوردیم که دیگر جای حرفی نیست. به اعتقاد کارشناسان در همین بازی نیز پنالتی ما گرفته نشده است.

وی اضافه کرد: شاید بعد از مسابقات آسیایی استقلال مقابل یک تیم ته‌جدولی غرور خاصی داشت و دیدید که از ابتدای بازی بازیکنان‌شان انسجام و جدیت لازم را نداشتند. کادر فنی استقلال را به خوبی آنالیز کرده بود و تیم ما خوب دفاع کرد اما برخی می‌خواهند ضعف‌ و شکست‌شان را با مسائل ماورایی توجیه کنند. بازیکنان ما ۹۰ دقیقه جان‌فشانی کردند ولی این القابی که شنیده می‌شود حرفه‌ای نیست.

وی درباره اینکه آیا قاسم حدادی‌فر بعد از پارگی رباط صلیبی بازهم به میادین برمی‌گردد، اشاره کرد: قاسم برای سومین بار باید رباطش را عمل کند و قطعا برای امسال دیگر به مسابقات نمی‌رسد، برای سال آینده نیز باید خودش تصمیم بگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )