سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش در مصاف با استقلال کمترین فرصت را به شاگردان فرهاد مجیدی داده است.

سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که تیمش در مصاف با استقلال کمترین فرصت را به شاگردان فرهاد مجیدی داده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی پس از برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: بازی خیلی دشواری بود، چون هفته‌ها بود بازی نکرده بودیم. استقلال یکی از بهترین تیم‌های ایران است، اما در ورزشگاه آزادی کمترین موقعیت را به این تیم دادیم و باید از بازیکنانم تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند. تیم ما با توجه به جایگاهی که دارد تحت فشار است. باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های سخت آینده باشیم.

وی در مورد تقابل دوباره ذوبی‌ها با استقلال در جام حذفی که ۱۰ روز دیگر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ریزی لیگ به گونه‌ای است که چهار بازی بیرون خانه داریم. پس از بازی با پدیده، در آزادی با استقلال بازی کردیم، بعد با گل‌گهر بازی می‌کنیم و دوباره با استقلال روبه‌رو می‌شویم. ما با عزم و همت بازیکنان به استقبال بازی‌ها می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به درگیری‌اش با داور در نیمه نخست تصریح کرد: درگیری نه، یک سوء تفاهم بود که حل شد.

حسینی در مورد مصدومیت قاسم حدادی‌فر در ترکیب ذوب‌آهن گفت: قاسم یکی از بزرگترین بازیکنان ذوب‌آهن بود و به او گفتم امیدوارم مصدومیتش رفع شود. همیشه ما یک جای خالی برای قاسم حدادی‌فر داریم.

سیدمجتبی حسینی در نشست خبری نیز اظهار داشت: با نتایجی که تیم‌های رقیب ما گرفته بودند محکوم به گرفتن نتیجه برابر استقلال بودیم. بازیکنان ما دستورات را به نحو احسن اجرا کردند و باید از این بازیکنان باغیرت تشکر کنم که با جان و دل بازی کردند، آنهم در شرایطی که هفته‌ها بازی نکرده بودیم. ما کمترین موقعیت را به استقلال دادیم و توانستیم آنها را کنترل کنیم. این پیروزی را به هواداران ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد داوری دیدار تیمش مقابل استقلال نیز گفت: سوء تفاهمی با منصوری کمک داور بازی داشتم که برطرف شد و مشکلی نبود.

حسینی درباره شرایط تیمش یادآور شد: همانطور که گفتم امروز استقلال را که در فاز تهاجمی قوی است، کنترل کرده بودیم. سعی کردیم در تک موقعیت‌ها به استقلال ضربه بزنیم که این اتفاق افتاد. این سه امتیاز با توجه به نتایج رقیبان ما برای‌مان حیاتی بود.

وی ادامه داد: ما بازی‌های زیادی بیرون از خانه داریم و فکر نکنم هیچ کجای دنیا تیمی در دنیا چهار هفته بیرون از خانه بازی کند! ما بعد از این پیروزی نباید در باد برد بخوابیم. باید بازی به بازی پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.