بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان سپاهان به شدت بد صحبت می‌کردند. اینجا زمین فوتبال است و جای بد صحبت کردن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک نعمتی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. حق ما بردن در این بازی بود اما در دقایق پایانی عقب کشیدیم و فکر می‌کنم به همین دلیل ضربه خوردیم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: سپاهان موقعیت زیادی نداشت و ما بد گل خوردیم. تساوی این بازی حسرت بزرگی برای ما شد. این بازی برای ما مهم‌تر از دربی با استقلال بود.

نعمتی درباره احساس درد از ناحیه کتف خود تصریح کرد: دقیقه ۹۰ روی کتفم پایین آمدم و فردا باید آزمایش بدهم. امیدوارم مشکلی نباشد.

وی درباره درگیری و تنش فیزیکی بازیکنان دو تیم در پایان بازی تصریح کرد: نمی‌دانم چه کسی درگیری را شروع کرد اما بازیکنان سپاهان به شدت بد صحبت می‌کردند. اینجا زمین فوتبال است و جای بد صحبت کردن نیست. ما رفیق همدیگر هستیم و نباید این گونه صحبت کنیم. یکی از بازیکنان سپاهان به من گفت چرا زمین می‌خوری. کتف من آسیب دیده بود و باید تعویض می‌شدم. حرف‌هایی می‌زدند که واقعا نباید زده می‌شد. فکر نکنم بازیکنان ما حرف خاصی زده باشند و بازیکنان سپاهان شلوغ کردند. باید حرف‌ها را داخل زمین می‌زدند که بیرون زمین زدند.

نعمتی در واکنش به صحبت‌های محرم نویدکیا درباره زمین خوردن بازیکنان پرسپولیس گفت: من در زمین بودم و چنین چیزی نشنیدم. پرسپولیس را چهار پنج سال است که همه می‌بینند و می‌شناسند. ما مخالف وقت‌کشی هستیم. یکی از افرادی که زمین افتاد خود من بودم که در دو صحنه آسیب دیدم و نمی‌توانستم بلند شوم. دنبال بردن بودیم و حیف شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.