مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی دست ما بود ولی یک مقدار در آخر بازی عقب رفتیم و فکر می‌کنم از این موضوع ضربه خوردیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی دست ما بود ولی یک مقدار در آخر بازی عقب رفتیم و فکر می‌کنم از این موضوع ضربه خوردیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیامک نعمتی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل سپاهان درباره مصدومیتش از ناحیه کتف اظهار داشت: در دقیقه ۹۰ افتادم روی زمین. فردا باید MRI بگیریم. ان‌شاءالله چیز خاصی نباشد و به بازی بعد برسم.

وی در مورد اینکه بازی بعد با استقلال است، گفت: بله، ولی این بازی خیلی مهمتر بود. ان‌شاءالله برای بازی بعد کاملاً آماده می‌شویم. امروز متأسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و خیلی ناراحتیم. حق‌مان کاملاً سه امتیاز بود. بازی دست ما بود، ولی یک مقدار در آخر بازی عقب رفتیم و فکر می‌کنم از این موضوع ضربه خوردیم.

«توپ با برخورد به تو وارد دروازه شد». مدافع پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع گفت: توپ به دست و سینه‌ام خورد، ولی در مسیر توپ بودم و نمی‌توانستیم کاری انجام بدهم. خیلی حیف شد. سپاهان موقعیت زیادی نداشت، اما بد گل خوردیم و حسرت بزرگی برای‌مان شد.

نعمتی در مورد درگیری آخر بازی بازیکنان دو تیم توضیح داد: من ندیدم چه کسی درگیری را شروع کرد، ولی بازیکنان سپاهان به شدت بد حرف می‌زدند. اینجا زمین فوتبال است و اصلاً جای بد حرف زدن نیست. اکثر ما بازیکنان با هم رفیق هستیم. اینکه بخواهیم بد حرف بزنیم، درست نیست. یکی از بازیکنان حریف به من گفت نمی‌دانم چرا خودت را می‌اندازی زمین. من به خاطر مصدومیت زمین خوردم و باید تعویض می‌شدم. متأسفانه بازیکنان سپاهان حرف‌هایی زدند که نباید می‌زدند. فکر نمی‌کنم بچه‌های ما حرفی زده باشند، آنها خودشان شلوغ کردند. نمی‌دانم چرا شلوغ کردند. باید این را در زمین فوتبال نشان می‌دادند که بیرون از زمین نشان دادند.

وی در رابطه با این موضوع که نویدکیا گفته است از روی نیمکت پرسپولیس به بازیکنان گفته می‌شد روی زمین بیفتند، عنوان کرد: ما که در زمین بودیم چنین حرفی نشنیدیم. پرسپولیس را چهار پنج سال است همه می‌شناسند. ما خودمان مخالف این کار هستیم و دوست داریم فوتبال بازی کنیم. اگر هم کسی زمین افتاده است، یکی از بازیکنان من بودم که کتفم ضربه خورده بود. ما برنده بازی بودیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )