سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: من همیشه گفته‌ام که برای یک قهرمان کسب پیروزی باید به یک دغدغه تبدیل شود، مثل معتادی که به مواد مخدر اعتیاد دارد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر گفت: من همیشه گفته‌ام که برای یک قهرمان کسب پیروزی باید به یک دغدغه تبدیل شود، مثل معتادی که به مواد مخدر اعتیاد دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته سرمربی تیم فوتبال اینتر اولین پیروزی خود پس از مسجل شدن قهرمانی‌اش در سری A را هم کسب کرد و میهمانش سامپدوریا را با نتیجه ۵ بر یک در هم کوبید.

این چهاردهمین پیروزی متوالی اینتر در بازی‌های خانگی‌اش در سری A بود که رکورد قبلی ثبت شده توسط باشگاه را تکرار کرد.

کونته پس از بازی گفت: این پیروزی بی‌نهایت برای من و بازیکنان و تمام آنهایی که در کسب آن سهیم بودند، رضایت‌بخش بود. اینتر ۱۱ سال بود که قهرمان نشده بود، پس جشن گرفتن بازیکنان به خاطر این موفقیت اجتناب ناپذیر بود. هواداران مدت زیادی بود که انتظار چنین روزی را می‌کشیدند و ما خوشحالیم که این لذت و شادی را به آنها دادیم. ما می‌خواهیم به انجام کارهای خارق‌العاده ادامه دهیم، درست مانند کاری که در ۱۹ بازی قبلی‌مان انجام دادیم. در این ۱۹ بازی ما ۱۶ پیروزی کسب کردیم و تنها سه تا را مساوی کردیم. این فوق‌العاده است.

کونته افزود: سه هفته پیش از من پرسیده شد که کدام بازیکنم بیش از همه پیشرفت کرده است. من دوست دارم از آندره‌آ پینامونتی اسم ببرم، چون او در تمام طول فصل با ما کار کرد و در این مدت بسیار پیشرفت کرده است. او می‌داند که زیر سایه بازیکنانی مانند لوکاکو و لائوتارو مارتینس و الکسیس سانچس بودن کار آسانی نیست. با این حال او شخصیتی فوق‌العاده‌ و آینده بسیار روشنی دارد.

سرمربی اینتری‌ها بار دیگر از صحبت درباره آینده‌اش خودداری کرد و گفت: من برای صحبت کردن درباره آینده‌ام نیامده‌ام. آمده‌ام درباره وضعیت فعلی تیم حرف بزنم. ما می‌دانیم که چقدر سخت کار کرده‌ایم و چقدر تحت فشار قرار داشتیم، پس باید از این لحظات لذت ببریم. من همیشه گفته‌ام که برای یک قهرمان کسب پیروزی باید به یک دغدغه تبدیل شود، مثل معتادی که به مواد مخدر اعتیاد دارد. من فکر می‌کنم که در این فصل ذره‌ای به خودم تزلزل راه ندادم و از این نظر طی دو فصل گذشته از سطح انتظارات خودم فراتر رفتم. شاید این بزرگترین موفقیت نباشد اما قطعاً امسال سخت‌ترین سال از دوران مربیگری‌‌ام بود.

کونته و جووانی تراپاتونی تنها مربیانی هستند که در طول تاریخ با دو تیم یوونتوس و اینتر موفق به کسب قهرمانی شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.