مدافع ایرانی تیم فوتبال سِرِد اسلواکی مدعی شد، از چند تیم ایرانی و خارجی پیشنهاد دارد، ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است.

مدافع ایرانی تیم فوتبال سِرِد اسلواکی مدعی شد، از چند تیم ایرانی و خارجی پیشنهاد دارد، ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته است. ایمان سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت تیمش در لیگ اسلواکی گفت: لیگ اسلواکی ۱۲ تیمی است که ۲۲ بازی تیم‌ها به پایان رسید و حالا شش تیم بالا و پایین جدول در دو گروه با هم به صورت رفت و برگشت بازی می‌کنند تا در نهایت قهرمان مشخص شده و یک تیم هم به دسته پایین‌تر سقوط کند. تیم ما در گروه شش تیم پایین قرار دارد و سه بازی هم به پایان مسابقات باقی مانده است. تیم ما موقعیت خوبی دارد و این شانس را داریم که با کسب نتایج خوب راهی پلی‌آف لیگ اروپا شویم.

مدافع ایرانی تیم فوتبال سِرِد اسلواکی درباره اینکه چه تصمیمی برای فصل آینده گرفته است، عنوان کرد: نمی‌توانم از آینده حرفی بزنم، چون چیزی قابل پیش‌بینی نیست. من از دو تیم مطرح اسلواکی که سابقه قهرمانی دارند پیشنهاد دارم و آنها با مدیربرنامه‌هایم صحبت کردند. فعلاً که بازی‌ها ادامه دارد و باید دید در پایان لیگ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال بازگشتش به لیگ برتر ایران وجود دارد، اظهار داشت: واقعیت این است که از لیگ ایران چند پیشنهاد دارم که با دوستانم و حتی با خودم هم به صورت مستقیم صحبت کرده‌اند. چند تیم به من لطف دارند، ولی هنوز نمی‌توان تصمیمی گرفت. باید لیگ اسلواکی تمام شود تا بعد از بررسی پیشنهادها بهترین تصمیم را بگیرم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.