سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیچ تیمی نتوانسته بود مثل ما گل‌گهر را تحت فشار بگذارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هیچ تیمی نتوانسته بود مثل ما گل‌گهر را تحت فشار بگذارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از دیدار با گل گهر سیرجان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: اول نکونام : در نبود هفت بازیکن‌مان کار سختی داشتیم. گل‌گهر تیم قابل احترامی است و خوشحالیم که توانستیم تیم خوبی راس شکست دهیم.

وی ادامه داد: این تیم را آنالیز کرده بودیم و می‌دانیم هیچ تیمی نتوانسته بود مثل ما آنها را تحت فشار بگذارد. از لحاظ فوتبالی تیم برتر میدان بودیم ولی دو موقعیت به آنها دادیم. در برخی از زمان‌های بازی تیم حریف با ۶ بازیکن دفاع می‌کرد ولی برد خوبی به دست آوردیم.

نکونام اظهار داشت: تا روزی که من هستم همه تلاش می‌کنیم. با کرونا و مصدومیت درگیر هستیم ولی خوشحالم که با همه وجود تلاش می‌کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان، درباره فشردگی مسابقات، عنوان کرد: بازی‌های تیم ملی پیش‌رو است و نمی‌توان کاری کرد و سازمان لیگ زحمت می‌کشد. چیزی که جالب است اینکه ما از عربستان نامه زدیم که بازی‌مان فقط یک روز عقب بیفتد اما صراحتا گفتند که نمی‌شود ولی برای دو باشگاه دیگر این اتفاق افتاد.

وی افزود: فقط یک بار با ما همکاری شد که همین بازی ما مقابل گل‌گهر بود که لغو شده بود. در دور رفت سه هفته پشت سر هم در خارج از خانه بازی کردیم ولی الان طوری برنامه ریزی می‌کنند که دو بازی پشت سر هم در خانه بازی نداشته باشیم. با این پنجره بسته و مصدوم و کرونا و حضور در سه جام شرایط خاصی داریم ولی تا روز آخر برای فولاد تلاش می‌کنیم. برخی تیم‌ها آنقدر بازیکن دارند که بازیکنانشان را بازی نمی‌دهند اما ما بازیکنی برای فرستادن به زمین نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.