چلسی که سه هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاگردان پپ گواردیولا قرار می‌گیرد، به دومین پیروزی خود در سه هفته گذشته مقابل این تیم دست یافت.

چلسی که سه هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل شاگردان پپ گواردیولا قرار می‌گیرد، به دومین پیروزی خود در سه هفته گذشته مقابل این تیم دست یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های منچسترسیتی و چلسی از ساعت ۲۱ امشب (شنبه - به وقت ایران)، در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این مسابقه با پیروزی ۲ بر یک چلسی به پایان رسید.

رحیم استرلینگ در دقیقه ۴۴ دروازه ادوارد مندی را گشود. این پایان کار ۴۵ دقیقه اول نبود و سیتیزن‌ها در دقیقه ۳+۴۵ صاحب یک ضربه پنالتی شدند که سرخیو آگوئرو آن را هدر داد. در نیمه دوم اما ورق برگشت و آبی‌های لندن با گل‌های حکیم زیاش در دقیقه ۶۳ و مارکوس آلونسو در دقیقه ۲+۹۰، شکست را به پیروزی تبدیل کردند.

شاگردان توماس توخل با این پیروزی شیرین، ۶۴ امتیازی شدند و با کسب پنجمین پیروزی در هفت بازی اخیر خود، جای لسترسیتی را در رده سوم جدول گرفتند. منچسترسیتی هم که با پیروزی در این مسابقه می‌توانست قهرمانی خود را در لیگ جزیره قطعی کند، از این امر بازماند.

چلسی و منچسترسیتی قرار است روز ۸ خرداد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند. چلسی دقیقاً سه هفته پیش در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس توانسته بود منچسترسیتی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و امشب برابر صدرنشین لیگ برتر دبل کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.