در دومین بازی از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال تاتنهام متحمل شکستی خارج از خانه شد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاهش داد.

در دومین بازی از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم فوتبال تاتنهام متحمل شکستی خارج از خانه شد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کاهش داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال تاتنهام در خانه تیم لیدزیونایتد با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد.

لیدزیونایتد با گلزنی استوارت دالاس در دقیقه ۱۳ پیش افتاد. ۱۲ دقیقه بعد سون هئونگ مین گل تساوی را برای تاتنهام به ثمر رساند. با این حال باز هم این لیدزیونایتد بود که نیمه اول را پیروزی به پایان رساند چرا که سه دقیقه به پایان این نیمه دومین گلش را توسط پاتریک بمفورد به ثمر رساند. در نهایت، رودریگو در دقیقه ۸۴ سومین گل لیدزیونایتد را به ثمر رساند.

این نتیجه پانزدهمین پیروزی لیدزیونایتد بود و این تیم را با ۵۰ امتیاز در رده نهم جدول قرار داد. تاتنهام اما با قبول یازدهمین شکستش با ۵۶ امتیاز در رده ششم باقی ماند و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کاهش داد.

امروز سه بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران، شفیلدیونایتد میزبان کریستال پالاس است. در بازی دوم منچسترسیتی از ساعت ۲۱ به وقت تهران پذیرای چلسی خواهد بود و در سومین بازی هم از ساعت ۲۳:۴۵ لیورپول پذیرای ساوتهمپتون است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.