باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای، به شدت از مدیران استان مرکزی انتقاد کرد.

باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای، به شدت از مدیران استان مرکزی انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه آلومینیوم اراک پس از اتفاقات مربوط به ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و جمع‌آوری پروژکتورهای ورزشگاه، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«متأسفانه در چند روز گذشته شاهد اتفاقات ناخوشایندی در استان بودیم که موجب بر هم زدن آرامش مجموعه تیم و هواداران ارزشمند آلومینیوم شد. به همین دلیل بر خود واجب دانستیم که توضیحاتی درباره حواشی پیش آمده و تنها به خاطر روشن شدن افکار عمومی ارائه کنیم.

با توجه به شرایط موجود در فوتبال استان و اهمیت حضور آلومینیوم در لیگ برتر به‌عنوان تنها نماینده استان مرکزی بعد از ۱۸ سال که با زحمت فراوان به دست آمده، باید توقع داشت کل استان مرکزی در یک جبهه واحد پشت سر تیم محبوب آلومینیوم قرار گرفته و به دور از هر نامی برای سربلندی تیم فوتبال شهر در لیگ برتر و جام حذفی تلاش کرده و حمایت همه جانبه داشته باشند.

اما متأسفانه در چند روز گذشته شاهد این بودیم که افرادی که لباس دوست بر تن دارند، اما از دشمن بدتر هستند، تنش و استرس برای تیم فوتبال آلومینیوم و هواداران دوست‌داشتنی آن ایجاد کرده‌اند.

در تمام شهرهای کشور که تیم لیگ برتری دارند، استادیوم اصلی شهر فقط و فقط در اختیار تیم لیگ برتری است. اما تنها در اراک شاهد آن هستیم که استادیوم امام خمینی (ره) که با تمام کمبودهاى سخت‌افزارى و ممیزى شده از طرف سازمان لیگ که البته تنها استادیوم مورد تأیید شهر، فدراسیون و AFC است، به برگزاری مسابقات لیگ سه اختصاص یافته. ضمن احترامی که به تمام تیم‌های فوتبال شهر داریم، اما برگزاری مسابقات لیگ سه و همچنین برگزاری تمرین همان تیم و حتى میهمان‌های آن در زمین چمن اصلی ورزشگاه امام خمینی (ره) را چیزی جز لجبازی با باشگاه آلومینیوم نمی‌دانیم.

آن هم در شرایطی که با تلاش مدیریت باشگاه، زمین چمن شماره یک کارخانه آلومینیوم بارها در اختیار نماینده اراک که در لیگ سه حضور دارد قرار گرفته است، اما باز هم شاهد این بودیم برخی مسئولین منافع فردی را به منافع تیمی ترجیح دادند و گویى تصمیم گرفته‌اند که زمین اصلی شهر را به صورت خرابه به آلومینیوم تحویل دهند.

با باز کردن پروژکتورهای استادیوم امام خمینی (ره) و حالا شنیدن خبری مبنی بر برگزاری مسابقات و تمرینات تیم‌هاى لیگ سه و میهمانان آنها در همین استادیوم که مختص به لیگ برتر است، ما شاهد لجبازی و کارشکنی‌های مختلف هستیم که در این مقطع حساس فصل چیزی جز کشیدن سوهان بر روح هواداران و لطمه زدن به تیم فوتبال و کم ارزش کردن شأن باشگاه نیست.

همچنین در چند روز گذشته، مطالب کذبی مبنی بر خودداری باشگاه آلومینیوم از هزینه برای ورزشگاه امام خمینی منتشر شد. لازم به ذکر است که از ابتدای شروع لیگ برتر و حتى قبل از آن، تمام هزینه‌هاى نگهداری از استادیوم که شامل پرداخت پول آب، برق و گاز همچنین نگهداری از زمین چمن و کاورکشى و حضور پنج نفر از پرسنل باشگاه به صورت تمام وقت و … می‌شود، بر عهده باشگاه بوده و با مساعدت مدیریت پرداخت شده است و با عنایت به اینکه معلوم نشده به چه علت استادیوم فوتبال در اختیار دوومیدانى قرار گرفته، باشگاه آلومینیوم نمی‌تواند با مستأجر استادیوم (هیئت دوومیدانی) عقد قرارداد کند، چون براى صدور مجوز حرفه‌اى می‌بایست قرارداد با مالک یعنى اداره ورزش و جوانان منعقد شود که متأسفانه بیش از شش ماه است که متولیان امر ورزش استان زیر بار نمی‌روند و بهانه‌هاى بنى‌اسرائیلى می‌آورند که جاى بسى تعجب و نگرانی دارد.

لذا امروز‌ بر خود لازم می‌دانیم تا با انتشار بیانیه‌ای، بعضی از دوستان را متوجه اهداف مهمی کنیم. تنها هدف هیئت مدیره، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم آلومینیوم پیشرفت فوتبال شهر اراک است، چرا که به این واسطه لبخند روی لب مردم و هواداران نقش می‌بندد. متأسفانه برخی افراد فقط به قیمت بودن خود حاضر به همراهى هستند. از اتفاقات رخ داده در سه روز گذشته می‌توان متوجه شد که حدس و گمان باشگاه مبنی بر اینکه که اتفاقات مهندسی‌شده‌ای برای ضربه زدن به باشگاه و تیم آلومینیوم وجود دارد، درست است.

در انتها می‌خواهیم شعار قدیمی را بازگو کنیم تا اتحادی برای موفقیت آلومینیوم به وجود آید: یک نفر برای همه و همه برای موفقیت آلومینیوم!».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.