با اعلام رسمی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس، دو هفته پایانی رقابت‌های این فصل با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

با اعلام رسمی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ برتر انگلیس، دو هفته پایانی رقابت‌های این فصل با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کرد؛ دو هفته پایانی مسابقات فصل جاری منوط به کمتر شدن محدودیت‌های قرنطینه و کرونایی در انگلیس با حضور تعداد محدودی هواداران تیم‌های میزبان برگزار خواهد شد.

بر این اساس؛ انتظار می‌رود هواداران بتوانند از تاریخ ۱۷ مِی (۲۷ اردیبهشت) در تعداد محدودی به ورزشگاه‌ها بازگردند، هرچند باید منتظر تصمیم نهایی دولت انگلیس در این زمینه بود که حداکثر تا تاریخ ۱۰ مِی (۲۰ اردیبهشت) اعلام خواهد شد.

برنامه دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر از نو برنامه‌ریزی شده تا فرصتی برابر برای تمامی باشگاه فراهم شود تا پیش از پایان فصل، یک بازی خانگی خود را با حضور هواداران‌شان برگزار کنند.

بر این اساس هفته سی‌وهفتم در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ مِی (۲۸ و ۲۹ اردیبهشت) برگزار خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده بازی‌های هفته پایانی این فصل نیز در تاریخ ۲۳ مِی (۲ خرداد) برگزار می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.