سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است رئیس جدید کمیته فوتسال باید از مدیرعاملی باشگاه سایپا استعفا کند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران معتقد است رئیس جدید کمیته فوتسال باید از مدیرعاملی باشگاه سایپا استعفا کند. حسین شمس درباره انتخاب مهرداد سراجی به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مطابق اساسنامه جدید فدراسیون، روسای کمیته‌ها باید از اعضای هیئت‌رئیسه انتخاب می‌شد که سراجی در کمیته فوتسال فعالیت می‌کند و ماجدی به کمیته جوانان رفت. هیچ شناختی از سراجی ندارم و فقط می‌دانم که مدیرعامل باشگاه سایپا بوده است. باید ببینیم او چه عملکردی در فوتسال خواهد داشت.

وی در مورد فعالیت همزمانی سراجی در هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه سایپا و این نگرانی که ممکن است زمانی برای رسیدگی به کارهای فوتسال نداشته باشد، عنوان کرد: این نگرانی وجود دارد، اما حتماً رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون به این موضوع فکر کرده‌اند. پرهیزکار تا جام جهانی همه مسائل را پیش‌بینی کرده و بازی‌های تدارکاتی و اردوها مشخص است. می‌توان گفت که سراجی از این بابت کار راحتی دارد، اما باید در فوتسال وقت بگذارد و از سایپا جدا شود. فوتسال اینقدر وقت‌گیر است و اگر سراجی از سایپا کناره‌گیری کند، می‌تواند در این بخش موفق باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه داود پرهیزکار حسن نیت دارد و اطلاعات لازم را در اختیار سراجی قرار خواهد داد، تصریح کرد: با پرهیزکار بسیار بد برخورد شد و کاش با او صحبت می‌کردند تا برکناری خود را از رسانه‌ها نمی‌شنید. باید او و سایر روسای کمیته‌ها را به فدراسیون فوتبال دعوت و از آنها تقدیر کنند. می‌شد برخورد محترمانه‌تری کرد و امیدوارم حالا این اتفاق رخ دهد.

شمس درخصوص وضعیت فعالیت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی پس از تصویب اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به تسنیم گفت: فوتسال و فوتبال ساحلی در اساسنامه قبلی مستقل از فوتبال بود، اما در اساسنامه جدید همه با یکدیگر ادغام شده‌اند. فدراسیون فوتبال یک کمیته فنی دارد که یک عضو فوتسالی، یک عضو از فوتبال ساحلی و سه فوتبالی خواهد داشت.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی فوتسال که اخیراً قطعی شده‌اند، خاطرنشان کرد: ونزوئلا با هزینه خودش و برای افتتاح سالن صدرای شیراز به ایران می‌آید و تیم ملی هم قبل از حضور در جام جهانی به بلاروس خواهد رفت. قرارداد بازی با ژاپن هم بسته شده و دو تورنمنت تایلند بر قوت خودش باقی است. به نظرم تزریق واکسن به اعضای تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال از نان شب هم واجب‌تر است و آنها باید واکسن بزنند تا هر بار مجبور به دادن تست و رفتن به قرنطینه نشوند. هماهنگی این کار بر عهده کمیته ملی المپیک است و این اتفاق باید تا پایان خرداد بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.