سرمربی جدید تیم فوتبال رم پروژه‌های جاه‌طلبانه مالکان این باشگاه را دلیل قبول پیشنهاد آنها برای هدایت جالوروسی دانست.

سرمربی جدید تیم فوتبال رم پروژه‌های جاه‌طلبانه مالکان این باشگاه را دلیل قبول پیشنهاد آنها برای هدایت جالوروسی دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو زمان زیادی بیکار نخواهد بود. تنها دو هفته پیش بود که تاتنهام او را اخراج کرد اما امروز (سه‌شنبه) باشگاه رم اعلام کرد که آقای خاص از پایان فصل جاری سکان هدایت جالوروسی را در دست خواهد گرفت، البته تا آن زمان هم مرد پرتغالی سرگرم تفسیر و کارشناسی مسابقات فوتبال از جمله یورو ۲۰۲۰ خواهد بود.

مورینیو که چند روز پیش در نشریه تایمز به تمایلش برای بازگشت به ایتالیا اعتراف کرده بود، خیلی زود به خواسته‌اش رسید و ۱۱ سال پس از ترک اینتر دوباره به لیگ ایتالیا برمی‌گردد تا سرمربی یکی از رقبای تیم سابقش شود. او با قراردادی سه ساله به تیم قرمزپوش پایتخت ایتالیا ملحق می‌شود تا آن را به جمع مدعیان قهرمانی برگرداند، تیمی که امسال حتی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم بازماند و به احتمال زیاد سهمیه لیگ اروپا را هم از دست می‌دهد.

آقای خاص در اولین اظهارنظر خود پس از قبول هدایت رمی‌ها گفت: بعد از ملاقاتی که با مالکان باشگاه (خانواده فردکین) داشتیم، فوراً متوجه شدت جاه‌طلبی آنها برای رم شدم. علاوه بر این اشتیاق باور نکردنی هواداران رم هم مرا برای قبول این فرصت شغلی متقاعد کرد و الان بی‌صبرانه منتظر شروع فصل بعد هستم.

دن فردکین رئیس باشگاه رم هم در خصوص تصمیمش برای انتخاب مورینیو گفت: بسیار مفتخر و هیجان زده‌ان که ورود ژوزه مورینیو را به خانواده باشگاه رم اعلام کنم. او یک قهرمان بزرگ است که در هر سطحی موفق به کسب جام شده. ژوزه با خودش تجربه و قدرت رهبری فوق‌العاده را به تیم ما می‌آورد. انتصاب او به عنوان سرمربی تیم، یک قدم بزرگ به سمت پیاده‌سازی یک فرهنگ بلند مدت و باثبات برای پیروزی‌طلبی در باشگاه ما است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.