گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: عدم تمرکز بازیکنان در خط دفاعی سبب موقعیت پنالتی به حریف شد.

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال پیکان گفت: عدم تمرکز بازیکنان در خط دفاعی سبب موقعیت پنالتی به حریف شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین اینانلو در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: با صحبت‌هایی که از قبل سرمربی با بازیکنان درباره حریف گفته بود کار خود را شروع کردیم و طبق تاکتیکی که داشتیم به گل رسیدیم.

وی افزود: در رختکن تارتار اعلام کرد ممکن است از چه ناحیه‌ای گل بخوریم و همه موارد بیان شد منتها عدم تمرکز بازیکنان در خط دفاعی سبب موقعیت پنالتی به حریف شد.

مربی تیم فوتبال پیکان بیان کرد: البته باید صحنه‌ای که برای حریف پنالتی گرفته شد را ببینیم که آیا این صحنه پنالتی بود یا نه و استنباط من این است جز این شکل گل زدن، تیم اراکی به هیچ وجه نمی‌توانست به گل برسد. خیلی بعد از دریافت گل متأسف شدیم. بازی که می‌توانستیم با برد و دست پر از آن به خانه برگردیم را با یک تساوی و تقسیم امتیاز به پایان رساندیم.

اینانلو در پاسخ به سوالی درباره وضعیت داوری گفت: به اعتقاد من داوری خوبی را شاهد بودیم و هیچ موردی برای ارزیابی نبود به جز صحنه پنالتی که منجر به گل آلومینیوم شد که باید صحنه بازبینی شود. چرا که نمی‌توانم به طور قاطع نظری بدهم چون به صحنه دور بودم.

وی افزود: در نیمه دوم و تحت فشار قرار گرفتن طبق تاکتیکی که آقای تارتار اتخاذ کرده بود عمل کردیم. با توجه به اینکه یک گل جلو بودیم عقب نشستیم و دلخوش به ضدحملات بودیم تا با ضدحمله به گل برسیم که البته دچار بدشانسی شدیم.

مربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: آلومینیوم تیم خیلی خوبی بوده و خطیبی هم تیم را به خوبی جمع کرده بود در حال حاضر هم که تیم بسیار خوبی به شمار می‌رود که امیدواریم موفق هم باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.