سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل کادیس به خصوص در کارهای دفاعی ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل کادیس به خصوص در کارهای دفاعی ابراز رضایت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان که شاگردانش بامداد امروز (پنجشنبه) در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر میزبان خود کادیس را شکست دهند و صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از اتلتیکومادرید بگیرند، پس از این بازی گفت: نکته مهم برای ما این است که در این راستا حرکت کنیم و بدانیم چگونه دفاع کنیم. ما در این بازی دوباره عالی دفاع کردیم و از دید من کلید پیروزی‌مان همین بود.

وی همچنین درباره مهاجم فرانسوی‌اش که با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند، با ۲۱ گل‌زده به رده دوم جدول گلزنان لالیگا صعود کرد و پشت‌سر مسی ۲۳ گله ایستاد، اظهار داشت:‌ نه‌تنها از گلزنی، بلکه از کارهایی که بنزما می‌کند، راضی هستم. ما از بازی کریم لذت می‌بریم و امیدواریم بتوانیم برای مدت زمان بیشتری از بازی او لذت ببریم.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها همچنین در خصوص غیبت هافبک کرواتش در این دیدار خاطرنشان کرد: مودریچ از ناحیه کمر مشکل دارد، اما مشکل او جزیی است. امیدواریم لوکا بتواند هر چه سریعتر به جمع ما بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.