بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در غرب آسیا حریف گردن کلفتی ندارد و اصلی‌ترین رقیبان پرسپولیس در شرق آسیا هستند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم در غرب آسیا حریف گردن کلفتی ندارد و اصلی‌ترین رقیبان پرسپولیس در شرق آسیا هستند. جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد پرسپولیس برابر گوا گفت: پرسپولیس در مجموع مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و در این بازی هم مثل چند بازی گذشته موقعیت‌های زیادی را از دست داد ولی مهمترین مسئله گرفتن ۳ امتیاز بود. گوا بیشتر دنبال استفاده از ضد حملات و ضربات ایستگاهی بود که گل اول را هم زد ولی پرسپولیس با فشار روی دروازه حریف توانست ۲ گل بزند و چند موقعیت را از دست بدهد. نکته مهم این است که پرسپولیس نقطه ضعفش را در ضربات ایستگاهی حریفان برطرف کند تا در بازی‌های بعدی ضرر نکند.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: بعد از گل اول گوا، حامد لک یک توپ خیلی خوب را گرفت و اگر پرسپولیس گل دوم را می‌خورد کار خیلی سخت می‌شد. خوشبختانه پرسپولیس با این گل ۹ امتیازی شد تا شانس صعود این تیم به عنوان تیم اول بیشتر شود.

منافی با بیان اینکه پرسپولیس در غرب آسیا یک تیم بی رقیب است، تصریح کرد: من در بین تیم‌های غرب آسیا حریف گردن کلفتی برای پرسپولیس نمی‌بینم و شاید یک یا دو تیم بتوانند با پرسپولیس رقابت کنند. خوشبختانه دیگر تیم‌های ایرانی هم در سطح خوبی قرار دارند و تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌اند. من معتقدم که اصلی‌ترین رقیبان پرسپولیس در شرق آسیا هستند.

بازیکن و مربی پیشین پرسپولیس در خصوص پنالتی از دست رفته کنعانی‌زادگان و حاشیه‌هایی که در این خصوص ایجاد شده است، تصریح کرد: ما در تمرنیات نیستیم و نمی‌دانیم که بازیکنان چه عملکردی در زدن ضربات پنالتی دارند ولی پرسپولیس یک تیم حرفه‌ای است و قطعا پنالتی‌زن‌های اول یا دوم مشخص می‌شوند. در فوتبال حرفه‌ای قرار هم نیست هر بازیکنی دلش خواست پنالتی بزند و فکر می‌کنم نباید زیاد به حاشیه‌های این موضوع پرداخته شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.