رئیس باشگاه‌ یوونتوس می‌گوید؛ باشگاه‌هایی که قصد شرکت در پروژه شکست‌خورده سوپرلیگ اروپا را داشتند، پیمان خونی با هم بسته‌اند.

رئیس باشگاه‌ یوونتوس می‌گوید؛ باشگاه‌هایی که قصد شرکت در پروژه شکست‌خورده سوپرلیگ اروپا را داشتند، پیمان خونی با هم بسته‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساعاتی پیش از اینکه ۶ باشگاه لیگ برتری، منچسترسیتی، چلسی، آرسنال، منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام به طور رسمی از حضور در سوپرلیگ اروپا انصراف دهند که باعث شکست این پروژه جاه‌طلبانه شد، رئیس باشگاه یوونتوس مصاحبه‌ای با نشریه ایتالیایی «رپوبلیکا» انجام داد و اظهار داشت که سوپرلیگ اروپا، پیمانی خوبی بین باشگاه‌های حاضر در این رقابت‌هاست.

آندره‌‌آ آنیلی که شایعه احتمال استعفایش از سمت ریاست باشگاه یوونتوس نیز برسر زبان‌ها افتاده، در گفت‌وگو با «رپابلیکا» گفت: پیمان خونی بین باشگاه‌های سوپرلیگ وجود دارد و ما به کارمان ادامه می‌دهیم. احتمال موفقیت این پروژه ۱۰۰ درصد است.

پس از کناره‌گیری رسمی ۶ باشگاه لیگ برتری انگلیس از حضور در رقابت‌های سوپرلیگ اروپا، برگزارکنندگان این تورنمنت بامداد امروز (چهارشنبه) به طور رسمی تعلیق این لیگ را اعلام کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.