مهدی کریمیان معتقد است تراکتور بازیکنان لازم برای رقم زدن تفاوت‌ها را ندارد و تاکتیک این تیم برای گل زدن نامشخص است.

مهدی کریمیان، بازیکن پیشین تراکتور در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی بدون گل تراکتور ایران و نیرو هوایی عراق گفت: من قبل از بازی هم چنین نتیجه‌ای را حدس می‌زدم و حتی وقتی سایرین از من پرسیدند، گفتم که این نتیجه قابل حدس است.

وی ادامه داد: تراکتور ابزار لازم را دارد اما به نظر می‌رسد مشکلی در کارشان وجود دارد. در بخش دفاعی تراکتور عالی بود اما در حمله نتوانستند کار خاصی کنند. نقل و انتقالات تراکتور نشان داد که این تیم آماده حضور در آسیا نیست. جدایی سلیمی، میمبلا و حاجی‌صفی و جایگزین نشدن آن‌ها با بازیکنان هم‌سطح اتفاقی است که نباید برای تیمی بیافتد که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند. خریدی مثل قادری که از لیگ آزادگان آمده، شاید بتواند دوندگی را بالا ببرد اما او بازیکنی نیست که بتواند تفاوت‌ها را رقم بزند و گره بازی را باز کند. من ۸ سال در این مسابقات به صورت مداوم بازی کرده‌ام. سطح و جو آسیا با لیگ ایران متفاوت است و بازیکنی در همین سطح را می‌خواهد.

کریمیان گفت: من نفهمیدم چرا عباس‌زاده در آن دقیقه تعویض شد و یا چرا وقتی تاکتیکی مثل اوت دستی جواب نمی‌دهد و همه سرها را بازیکنان حریف می‌زنند، چه اصراری به استفاده از آن است. چرا به واسعی که نشان داده بازیکن خوب و باهوشی است، بازی نمی‌رسد یا چرا تاکتیک هجومی تیم خطیبی مشخص نیست. این سوالات، اشکالات فنی تراکتور هستند و این تیم اگر می‌خواهد صعود کند، باید ابتدا این مشکلات را حل کند و سپس ریکاوری خوبی برای دور برگشت داشته باشد زیرا به هر حال این مسابقات فشرده است و ریکاوری مهم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.