تیم فوتبال پرسپولیس سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را در حالی برابر گوا هند با پیروزی به پایان رساند که می‌توانست گل های بیشتری را وارد دروازه این تیم کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه برابر گوا میزبان این دوره از مسابقات برگزار شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید. مهدی ترابی (۱۸ - پنالتی) و سیدجلال حسینی (۲۵) برای پرسپولیس گل زدند.

در حالی که پرسپولیس برای رسیدن به دروازه گوا حملات زیادی را روی دروازه حریف پی ریزی کرده بود این تیم میزبان بود که در دقیقه ۱۳ به گل برتری دست پیدا کرد اما این گل دوام زیادی نداشت و در دقیقه ۱۸ مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

پرسپولیس که به هیچ عنوان نمی‌خواست با همین تساوی کارش را دنبال کند به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۲۵ توسط سیدجلال حسینی به گل پیروزی رسید. در ادامه بازهم سرخپوشان صاحب موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه حریف شدند اما نتوانستند بر تعداد گل‌هایشان بیفزایند.

مهمترین صحنه این نیمه پنالتی بود که محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۴۳ از دست داد و ضربه محکم او به بدن دروازه بان گوا برخورد کرد تا پرسپولیس به گل سوم نرسد.

در شروع نیمه دوم پرسپولیس خیلی زود به گل رسید اما داور این گل که توسط عیسی آل کثیر به ثمر رسید را به نشانه آفساید نپذیرفت.

پرسپولیس در نیمه دوم بارها صاحب موقعیت گلزنی شد اما کم دقتی و عجله بازیکنان این تیم و البته دفاع پرتعداد تیم هندی مانع از آن شد که شاگردان یحیی گل محمدی بتوانند بر تعداد گل‌هایشان بیفزایند.

با این حال تیم گوا که چشم به ضد حملات دوخته بود در چند موقعیت برای به تساوی کشاندن بازی شانس داشت اما مدافعان پرسپولیس اجازه ندادند که به تساوی کشیده شود تا سرخپوشان سه امتیاز شیرین دیگر را کسب کنند.

پرسپولیس با سه پیروزی در دور رفت مرحله گروهی ۹ امتیازی شد و در صدر جدول گروه پنجم ایستاد و روز جمعه در شروع دیدار برگشت باید به مصاف تیم گوا از هند برود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )