لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ به روز سوم خود رسید و در پایان روز دوم مسابقات، استقلال و پرسپولیس تنها تیم های ۶ امتیازی در بین ۲۰ تیم غرب آسیا هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و از فردا دور سوم این مسابقات آغاز می‌شود و این در حالی است در پایان دو بازی نخست از مرحله گروهی، این استقلال و پرسپولیس از ایران هستند که بهترین نتایج را گرفته و هر دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

سرخابی‌های تهران تنها تیم‌های ۶ امتیازی در پایان روز دوم هستند و از این نظر این دو تیم گوی سبقت را از دیگر رقبای آسیایی خود ربوده‌اند.

استقلال با دو پیروزی پرگل با نتایج ۵ بر ۲ و ۳ بر صفر مقابل الاهلی و الشرطه با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه سوم قرار دارد و پرسپولیس با دو پیروزی با نتایج یک بر صفر و ۳ بر یک مقابل الوحده امارات و الریان قطر، با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه پنجم قرار دارد.

آبی پوشان در روز سوم این رقابت‌ها به مصاف الدحیل قطر می‌روند که این دیدار ساعت ۲۲:۱۵ روز چهارشنبه اول فروردین در جده عربستان برگزار می‌شود و پرسپولیس نیز در روز سوم با گوا از کشور هند دیدار می‌کند که این دیدار ساعت ۲۱:۳۰ روز سه شنبه ۳۱ فروردین در شهر گوا هند برگزار می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۶ )