سایت «الکوره» آمار مهاجم النصر عربستان مقابل نمایندگان ایران در مسابقات مختلف لیگ قهرمانان آسیا را ستود.

سایت «الکوره» آمار مهاجم النصر عربستان مقابل نمایندگان ایران در مسابقات مختلف لیگ قهرمانان آسیا را ستود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت عربی «الکوره» نوشت که یک منبع خبری در باشگاه النصر عربستان اعلام کرده که مدیریت این باشگاه پس از افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در النصر به ۹ نفر، تصمیمات سختگیرانه‌ای اتخاذ کرده است.

به این ترتیب تغذیه تمامی بازیکنان و اعضای کادر تیم به‌صورت انفرادی خواهد بود همچنین به‌جز جلسات تمرینی، بازیکنان باید اجتماعات خود را کاهش دهند.

الکوره همچنین در فاصله چند ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های فولاد ایران و النصر عربستان، از عملکرد مهاجم مراکشی زردپوشان ریاض با عنوان «جلاد» مقابل تیم‌های ایرانی تمجید کرد.

این سایت نوشت: النصر در این مسابقه روی جلاد مراکشی خود حساب می‌کند تا او با ادامه درخشش خود، سبب پیروزی مقابل رقیب ایرانی و رساندن امتیازات النصر به عدد ۷ شود. هر چند به نظر می‌رسد با مصدومیت‌های متوالی و افت نسبی حمدالله، این بازیکن دشوارترین فصل خود را در النصر می‌گذراند. این بازیکن اما در دیدارهای اخیر مجدداً می‌درخشد و ۱۱ گل در ۱۱ مسابقه اخیر خود به ثمر رسانده است.

این بازیکن همچنین آماری ممتاز مقابل تیم‌های ایرانی ثبت کرده است. حمدالله تاکنون هفت بار مقابل پنج تیم مختلف ایرانی به میدان رفته و هفت گل به ثمر رسانده است. حمدالله با پیراهن النصر سه بار دروازه سپاهان را گشود و یک گل به هر یک از تیم های ذوب‌آهن و پرسپولیس زد. او همچنین در تیم الجیش یک بار مقابل نفت تهران گلزنی کرد و با پیراهن الریان، دروازه استقلال را باز کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.